Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2081 ggr
ganador
0

segrat iår?

hur många lopp har ni vunnit iår?

linlan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har segrat i 9 lopp i år på 20 starter =)

jenniferaronsson
0

jag har vunnit 1 gång på 2 starter!

( mina två snyggaste på skalmen )

HannaIndigo
0

Vunnit 2 ggr me Frimma (Y) :D

thilda-
0

har bara gjort 1 start i år :( och blev 3a

Maretto
0

8 segrar på 13 lopp :)

wilson
0

Har bara vunnit ett lopp! Men uppnått mina egna mål iaf! :)

[HARPO]
0

jag har vunnit 6 på 22 starter  när jag inte kommer etta kommer jag bara 2&3 med jikas sunita star

hannibal-roll
0

I år har det bara blivit 8 starter (+ 1 som catchdriver) med resultatet: 1-1-1-3-1. Har uppnåt nästan alla mina mål och är mycket nöjd med årets prestationer.

Rajmon
0

jag har fått en seger iår med Ripadals Ramona! Men även om det inte varit det mest otursfria året iår så har vi nått alla våra mål=)

amandahandersson
0

2 segrar på 3 starter för mig :) Hade såklart velat köra fler lopp (och gärna tagit fler segrar), men det är ändå en ganska så god segerprocent och jag är mycket nöjd med vad min häst presterat!

amandahandersson
0

Sen har min lilla gubbe, som tävlade första året med lillsyrran, varit jätteduktig och tagit 4 segrar på 6 starter :)

ErikaAndersson
0

erikas sip of bunna: 10 starter 4 segrar (3 åring)
emmeros olga:  2 vinster
Så altså 6 segrar, och jag ska göra min 2 sista starter den 18e :)

nemesis
0

jag har vunnit 11 lopp på 23 starterSkrattande

olivialundgren
0

har inte startat min Ponny i år bara varmblodet som har varit ute i 4 lopp tror jag och en seger.

prizze
0

Jag har 11 kusksegrar och 1 extra tränarseger ( montè)

divansson
0

Haha.. pinsamt att skriva här ju! :P

16 lopp, 2-7-0 (osäker på andraplatserna, så ca) .. men han har inte gått nå vidare först nu senaste fyra loppen. Går aldrig bra i början av året och han kommer igång först vid slutet av sesången, har alltid varit så.

Varmbloden;
Latitud 14 lopp - 5-2-1
Supremacy Player - 6 lopp 1-0-0 hos oss (han är såld nu)
Yang skulle vi kvala men han vart r. :/  Så vi har väntat på veterinärtid åt han sedan midsommar nu.. :P kommer ut nästa år istället ;P

LjungensPirat
0

Jag har tagit 2 segrar iår. Men det skönaste är att jag nått målet att få Pirre att gå under 2.15 i år. :)

carsbo
0

vunnit 4 av 6 starter =) totalt i mitt liv XP

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

CarinaO
0

Min dotter Evelina har gjort 7 starter med Sobbe och har tre vinster :) Jättestolt över min duktiga dotter :)

monte-alskare
0

Det här e mitt första år och dom ända jag tränat på innan är lill-ejra och winnica, lill-ejra, baronessan och marianne har testas i monte och här kommer en tabell…Har bara montélicens… ska antagligen köra nästa år också=)

starter                      placering                         häst                            tid(trav

och monté) 

första                           3                                  Julus II                2,35,?    2,49,3

2:a                                0                                  Lill-ejra               2,26,?  2,47,?

3:e                                3                                   Baronessan        2,58,9   3,09,1

4:e                                5                                   Lill-ejra              2,26,?   2,37,?

5:e                                6                                  Winnica              2,00,8   2,07,3

sen startar jag med Dante II eskilstuna den 12:e och 18:e på solavlla och e-tuna med marianne startar jag den 12:e på e-tuna=) är nöjd med mitt första år=)

SLennartsson
0

Har bara gjort en start i år. Så nope, ingen seger.
Tar igen det nästa år med min nuvarande 2-åring efter Micklas.

Geminii
0

11 segrar på jag vet inte hur många starter …

kimmoberg
0

4ggr på ca 10starter(:

Jatack
0

2 seiere på 9 starter i år:) Og ny rekord på 2.13.8 , som også er Norgesrekord for 3-5 årige hingster og vallaker ! =D

Veldikt fornøyd ^^

franciska
0

Hantera inlägg Ram för förhandsgranskning Visa bild

Ja e 9 år o tog ut min licens i våras, har en häst i träning som e Franciska Theresa o vi har på 13 starter 3-1-1. De tycker ja e ganska bra!??

Ernst-Rolf
0

10 seiere og 2 tredjeplasser på 13 starterSkrattande