har bara gjort 1 start i år :( och blev 3a
8 segrar på 13 lopp :)

Har bara vunnit ett lopp! Men uppnått mina egna mål iaf! :)
jag har vunnit 6 på 22 starter när jag inte kommer etta kommer jag bara 2&3 med jikas sunita star
I år har det bara blivit 8 starter (+ 1 som catchdriver) med resultatet: 1-1-1-3-1. Har uppnåt nästan alla mina mål och är mycket nöjd med årets prestationer.

erikas sip of bunna: 10 starter 4 segrar (3 åring)
emmeros olga: 2 vinster
Så altså 6 segrar, och jag ska göra min 2 sista starter den 18e :)
jag har vunnit 11 lopp på 23 starter

har inte startat min Ponny i år bara varmblodet som har varit ute i 4 lopp tror jag och en seger.
Jag har 11 kusksegrar och 1 extra tränarseger ( montè)

Haha.. pinsamt att skriva här ju! :P
16 lopp, 2-7-0 (osäker på andraplatserna, så ca) .. men han har inte gått nå vidare först nu senaste fyra loppen. Går aldrig bra i början av året och han kommer igång först vid slutet av sesången, har alltid varit så.
Varmbloden;
Latitud 14 lopp - 5-2-1
Supremacy Player - 6 lopp 1-0-0 hos oss (han är såld nu)
Yang skulle vi kvala men han vart r. :/ Så vi har väntat på veterinärtid åt han sedan midsommar nu.. :P kommer ut nästa år istället ;P

vunnit 4 av 6 starter =) totalt i mitt liv XP
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Det här e mitt första år och dom ända jag tränat på innan är lill-ejra och winnica, lill-ejra, baronessan och marianne har testas i monte och här kommer en tabell…Har bara montélicens… ska antagligen köra nästa år också=)
starter placering häst tid(trav
och monté)
första 3 Julus II 2,35,? 2,49,3
2:a 0 Lill-ejra 2,26,? 2,47,?
3:e 3 Baronessan 2,58,9 3,09,1
4:e 5 Lill-ejra 2,26,? 2,37,?
5:e 6 Winnica 2,00,8 2,07,3
sen startar jag med Dante II eskilstuna den 12:e och 18:e på solavlla och e-tuna med marianne startar jag den 12:e på e-tuna=) är nöjd med mitt första år=)
Har bara gjort en start i år. Så nope, ingen seger.
Tar igen det nästa år med min nuvarande 2-åring efter Micklas.

11 segrar på jag vet inte hur många starter …

Ja e 9 år o tog ut min licens i våras, har en häst i träning som e Franciska Theresa o vi har på 13 starter 3-1-1. De tycker ja e ganska bra!??

Visa bild