Till alla hjälpsamma
Jag tänker bara säga tack till alla er positiva ute på travbanorna, och ni hjälpsamma människor som gör stämningen på ponnytravet så härlig.
Det är en sådan skillnad här och på dressyr/hoppbanorna(inget elakt mot dom), man behöver inte ens fråga om, hjälp, behöver man så kommer dom och frågar hur det gått, och om man vunnit så får man höra Grattis från personer man inte känner. och går det dåligt, så uppmuntrar dom dig ändå, i mitt första lopp så var det många i min volt som hjälpte mig, och fick mig att ligga på rätt plats, jag var så nervös att jag skakade, och sa: det kommer att gå bra, lycka till.
men samtidigt så vill jag be några få kuskar, ryttare och tränare som ska komma med spydiga kommentarer och nitar att sluta.
Tack
säger desamma, man lär ju hjälpa dem yngre man vet ju sj hur man kännde sig när man va yngre å en idag ibland!
Håller med jätte mycket där!
Så kul att alla pratar med alla , säger grattis &så blir sån himla skön stämning! Fortsätt så folk! :D
håller helt med =D
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Håller verkligen me! Stor skillnad mellan ponnytrav o ridtävlingar när det gäller just de :P Mycke bättre stämning hos oss tkr jag iaf (Y)