Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1367 ggr
divansson
0

Startlistor Solvalla 18okt .. ?

Lägg gärna in när de kommer! :)  Nu är jag verkligen tidigt ute (blir inte direkt klara på 20min^^), men men ;)

OT: Vet någon vem man kan mejla ang. spec. boxplats?

giffan
0

Brukar vara Madde Melander som har hand om det, kolla på deras hemsida om mailen

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Trav_
0

#0 eller ring madde, får bäst svar då!

divansson
0

Okej. Ska höra med henne :) Tack för svaren!

trogen
0

ingen som har startlistor?:)

ebba93
0

putt

divansson
0

putt :)

Kristina-
0

Finns på SPTF !

Tusen
0

Blev ju rätt hyffsat med anmälningar i alla fall.Glad

myhedberg
0

Tippa nån? :) Skulle gärna göra det själv om jag inte var så kass på det ;)

Snurrii
0

blev det ingen B-ponny monté? :/

tearsofmemories
0

Stämmer verkligen lopp 7 när det gäller tillägg?

Tex. Wilda Amanda ska ha ett tillägg eftersom hon tjänat in 900 :- och man får ett efter varje 800:- ponnyn tjänat in.

Ser att flera ponnyer står på fel distans. Har jag rätt?

laila
0

Distanserna stämmer i lopp 7. Alla hästarna är framflyttade eftersom det inte var någon på start.

Jennie_A
0

#11 Eftersom det inte är någon häst som stod på 1140 enl tjänade pengar (ingen under 800 kr) så flyttas fältet fram, så att hästar som tex skulle haft 20 m tillägg hamnar nu på start, etc.

[Ponny]
0

Lopp 7 är rätt eftersom ingen som har mindre än 800 kr har anmält så tas den volten bort , sen stämmer intervallen på tilläggen.

tearsofmemories
0

Okej, tack så mycket allihopa! :D

Snurrii
0

Någon som vet varför det inte blev någon B-ponny monté?:(

divansson
0

Gud, jag är körd! xP Stenhårda lopp för mig. Spår 8 bakom bilen, typiskt mig att alltid få längst ut! Oh självklart sista loppet sen *suck* .. Meenmen sånnt får man tåla, får hoppas det är bra väder hela dagen och banan håller sig fin :)

Jag kommer säkert fota lite om jag får tid över och det är fint väder..

laila
0

Det var för få anmälda i prop1 , 5 och 16 dessa lopp blev inte av. Prop 16 var kat B montén tyvärr.

Snurrii
0

åh, okej. :(

Impulz
0

#19 Jag är minst lika ledsen som du över att det inte blev av, Sune faller för ålderssträcket och kommer inte att få fler chanser att springa monté…

Snurrii
0

Urano's ska säljas. Så det skulle blivit våran första och sista monté. :/

ahlblom
0

Hoppas det blir fina förutsättningar på lördag.

marika-J
0

#17, du står ju bra inne i det sista loppet jue! :) Grann och Harry har ju gått samma tid och jag står 20m bakom..

Malu
0

Blir det något gum-gubblopp? Hade varit kul att få köra om någon vill låna ut sin häst :) Min får tyvärr bara starta en gång..

Jennie_A
0

#24 Jag hoppas på gum och gubblopp :o)

godismonster
0

Extremt hårt lopp för wilda amanda i lopp 7 , men hon kan mkt mer än hon visat så jag tror hon och Johannesbergs lovejoy (stavning) kan bli ruggigt farliga om dom är på humör!!! ;)

divansson
0

Vet någon hur lång tid det är mellan loppen? eller ca när lopp 4 eller 8 går?

marika-J
0

det brukar väl var 5-10min mellan varje lopp och jag räknar med 3 lopp i timmen. :)

ahlblom
0

Kval efter lopp 4 brukar det vara också.

divansson
0

Solos Harry Boy - lopp 8 och lopp 13 - Struken!   Rynkar på näsan

ebba93
0

#30 är det för det som hände ??

laila
0

Ni kan även starta den 26 på Solvalla. Kolla proppen på Sptf hemsida (första sidan) och anmäl. Kul om loppen blir av.

divansson
0

#31   40.3 graders temp i morse, hade ätit dåligt också :/  Nyss när jag tog in han så hade han 37.8 (hans vanliga). Men jag tänker inte vara med endå, tar dagar att återhämta sig från så hög feber.

marika-J
0

#33, åh vad synd! Rynkar på näsan han som har haft en så bra säsong hithills.. blir det någon mer start för honom eller satsar du på nästa år?

Måste fråga om någon här inne vet vem man ska prata med om man vill ha en till box? om det går att ordna på någevis?

carsbo
0

#34 va ska du med en till box?;)

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

divansson
0

#34 mm, de va inge kul :/  sista chansen att få han under 2min iår va de.. jo, siktar på romme den 1a, får se hur det går då i alla fall.
Madde Melander ska man prata med om det tror ja. Hon är vel "ansvarig" för boxarna? står på  www.spts.nu

marika-J
0

#35, Dumle ska få föja med och se en travbana hade vi tänkt Skrattande

#36, okej.. jo det finns ju möjlighet att sänka rekordet i morgon om man säger så..

Colt
0

Lycka till i morgon allihop!
Jag kommer att vara på plats och fota :)
Ska bli kul, de va ett tag sen :)

Snurrii
0

Skulle vara jätte kul om du fick lite kort på Urano's! :)