Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1068 ggr
Amigo3
0

Kalmar 25 oktober!

Hej! Jag undrara bara vilka som ska anmäla till Kalmar den 25? skriv häst och propp.  Själv ska jag dit med Rondessa, hon ska ut i 2,22,0 proppen xD

P.s glöm inte att anmäla på söndag :P

ryttarn
0

Vi kommer med Troll Twix och Gordon Rex är det tänkt. Det blir Gordons sista start i vår regi efterssom Lina faller för ålderssträcket….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

joooossan
0

Stjärnfall, 2.11* kommer antagligen endast anmälas till 2.13(?) Kommer ej ihåg på rak arm vilken prop det var eller direkt tid, bara att det passade ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

ahlblom
0

Lägst 10.000:- Auto 1640m lockar men vi stannar hemma. Får räcka med Kalmar 1 gång/år. (Guldstoet)

Tusen
0

Vi har redan varit i Kalmar 2 ggr i år samt på Tingsryd 1 ggn (östanåkra på väg hem rån Kalmar). Det är roligt att vara där och funderar på att åka dit även den 25. Det beror lite på hur Monita går nu på lördag. Kanske någon som vill samåka i så fall?

LindaBlomberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade tänkt komma, har med mig en häst från Gotland! Kommer inte ihåg vilka proppar hon skulle anmälas ut i…

cornelia__
0

inga mer som ska till kalmar

Sara-Juventus2
0

jag ska nog anmäla :D , juventus… anmälan går ut imorgon va ?

Majjebus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag anmäler Majestät , till 2.48 och antagligen Montén om Cornelia kan ta sig dit:D

VeronicaP
0

Vi ska dit , ska bara inte glömma och ringa och anmäla i morgon bara , det är ju mellan 6 och 8 på kvällen och vi skulle iväg på kalas kl 6

Katitzi
0

Rezit kommer anmälas till 2.33,0 proppen.
Bonso III till 2.22,0 proppen och monten.

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Dolores
0

Hade tänkt det ….

Millaaann
0

Vi kommer med 5 st i propp 2.22,2.13,2.05,1.58 och lägst 10.000 :)

_Jag_
0

neppe ska ut.