Resultat Teivo/Finland 21.10.
1. 6 Triztan / Elina Veijalainen 2.09,3 x 100 € 1780:1
2. 5 Niffe / Riikka Avotie 2.13,9 x 50 € 1720:1
3. 4 Ai.ka Musikant / Henna Halme 2.16,1 x 30 € 1700:2
1 Bigga Berta / Niko Soini hll 1680:1
2 Uckulele / Jonna Hilden hll 1680:2
3 Allgunnens Valör / Hanna Laakeristo hll 1700:1
Väliajat: 2.27.0/Ai.ka Musikant 2.20.0 2.10.0

Hejja Trille!! Grattis!! =D
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Grattis Triztan, mamma Tinka är stolt.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
STOOORT GRATTIS!! Jättekul då detta är Triztans 2:a seger i karriären. Finns det film på loppet?
Såg att det fans en länk till loppet men jag får den inte att fungera. Någon som vet hur man ska göra?

Till mig syns det riktigt bra. Jag sätter in här vad det står på Teivos sidor som instruktioner
Här är länken till hjälpsidan, som är på finska men kan kanske hjälpa
Från Teivos videoalbum hittar du loppen startmässigt. Du kan titta på loppen med Internet Explorer eller med Winamp-player.
Hoppas det skulle hjälpa på något sätt.
Tyvärr fungerar det inte för mig. Finns det möjligen någon som kan hjälpa mig att installera det program jag tydligen saknar. Har varit inne på länken "introduktionssidan" men förstår ingenting. Länkarna som visats förrut har fungerat men inte denna. Vill gärna se då Triztan vinner eftersom vi ägde honom tidigare.

Provar, om det funkar utan raklänkning. Gå till sidan www.teivonravit.fi och välj uppe i högra hörnet "mediasivut" och efter det "videokirjasto", sök i katalogen "videokirjasto", och efter det väljer du travet du vill se på. Välj 21.10 och vid den står IE altså internet explorer. Ponnystarten hittar du från den lilla rutan var står "PL"
Nu har jag sett filmen. Jag gick in på Google och sökte på winamp och laddade ner det gratisprogrammet som fanns är. Efter det var det inge match att se filmen.
Usch vilket väder. Fantastiskt att han kunde springa så fort ändå. Lite drygt 1,5 sekunder över rekordet i hällande regn och med en tjock vinterpäls. Imponerande!
Ni som har kontakt med Elina, hälsa från oss och be henne ge honom en extra kram och morot från oss.