Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1666 ggr
SkMajs
0

Superfin russtravare till salu!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu säljer jag min älskade guldklimp Björksta Lizter född: 2002, svart med vit nosbläs, vallack (e. Rasputin 449 u. Lizette.Z) pga. tappat intresse och tidsbrist. Jag köpte honom som treåring med tanke att använda honom inom ponnytrav, vilket resulterade till att han under de närmaste 1 ½ åren blev inriden samt inkörd och kvalades in som sen fyraåring. Han har ett fantastiskt fint psyke, är jättesnäll att sko, lasta, rida, köra men kräver någon hästvan. Startade honom som senast hösten -08.

Han har totalt 29 starter i registret, resultat 6-6-5 rekord 2.06,3. (taget tävlingssäsongen 2008)

Skulle föredra att se honom hamna i ett stall där han blir väl omhändertagen, körd och tränad. Tråkigt att se att en häst med otroligt mycket potential gå till spillo! Säljes endast till seriösa köpare.

Lizter står på en gård ca 4 mil utanför Skellefteå.

Pris: 25 000:- ingår, utrusning (Lindsele, träns, övrig utrustning, täcken osv.) Chevi klickvagn finns att köpa.

Vid intresse eller övrig information:
Maja Andersson 070-6553905

Obs! har även en Shetlandsvallack till Salu.

Belindaa
0

Rekomenderar verkligen Lizter. En otroligt fin travare och han är hur fin som helst, har alltid tyckt att han har varit så otroligt fin!

SkMajs
0

någon som har ideer på sidor man kan lägga ut hästarna på?

thilda-
0

Blocket, Hästnet, Equippa hmm

SkMajs
0

Jag och Björksta Lizter säsongen -07

amandahandersson
0

Vackrare russ än Lizter får man söka efter! Har sett honom enda sen han började tävla (2006 var det väl?), och utvecklingskurvan har bara gått uppåt!

crazycattiz
0

Björksta Lizter,  Solänget 2008

SkMajs
0

OBS! jag lånar möjligtvis ut honom om intresserad.

amandahandersson
0

Har PMat dig!

SkMajs
0

.

joooossan
0

Finns han kvar ??

Josefinejumpforjoy.blogg.se

joooossan
0