Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettom-sajten
Läst 3417 ggr
AnnaLundin
0

Nya ifokus - problem eller frågor??

Har du stött problem med nya iFokus?

Eller har du frågor om hur det fungerar?

Gå in på Support ifokus och börja med att kolla ifall det är fler som kanske har stött på samma problem eller ställt samma fråga.

Hittar du inget kan du starta en ny frågetråd där!

Support iFokus finns för att hjälpa medlemmarna på iFokus tillrätta!

Jag har fått flera stycken PM-frågor de senaste dagarna om varför man inte kan läsa sina PM - det har varit ett problem för ALLA på hela iFokus och jag har inte heller kunnat läsa mina PM förrän idag..  Hade Ni kikat på support iFokus så hade ni kunnat få svaret direkt! Flört

rebeccajansson
0

Asså jag tycker inte om nya iFokus. Man kan inte kolla andras gästböcker om man inte skriver i dom, man kan inte kolla andras galleri och så fort man skall söka efter något/någon så kommer alla ifokusprogram upp…hmm…

AnnaLundin
0

Man får tycka vad man vill, kom bara ihåg att det finns en del barnsjukdomar i detta helt nya system.

Man vänjer sig vid de flesta förändringar även om man inte gillar dem från början Flört

HallonLilly
0

Hmm, ja, tyvärr så är det nog så….

Pikant
0

#2 hur kommer det sig att man inte kan se folks bilder och gästböcker?

juliapettersson
0

Tycker inte att det har blivit några förbättringar alls tyvärr. Obestämd
Stör mig otroligt mycket på att inläggslistan & tråden är i samma fönster, nu kan man inte bläddra i inläggslistan utan att tråden laddas om varje gång.

PromiseMinanMorfeus
0

tycker verkligen inte om det nya, jag föredrar det gamla ponnytrav iFokus. Men hur gör man för att kunna ändra sin sida? Hittar inte de,

joooossan
0

#6 Längst upp på sidans högra sida finns;
Min sida Inställningar Logga ut

Du går in på, Min sida där du sedan kan klicka dig vidare på "Hantera sajt" och ändra olika inställningar.. Hoppas du förstår ^^

Josefinejumpforjoy.blogg.se

ThereseE
0

#1 & 4 
Man kan se andras fotoalbum och gästböcker men tydligen är det många som inte aktiverat sin peronliga sida och då kan man inte det. Men annars ska man kunna gå in på "besök min sajt" och där finns albumen och gästböckerna. Om folk inte satt upp restriktioner förstås!

33miliaa
0

jag kan inte se när folk lagt in bilder från tävlingar osv :S ,

Saaandberg
0

Näe, jag tkr inte heller om det nya iFokus.. det bara "laggar" hela tiden…:/

Belindaa
0

#10 håller med till 100%! riktigt riktigt störande..

AnnaLundin
0

VAD är det som inte funkar?

Kom ihåg att killarna jobbar så mkt de hinner för att detta ska funka så bra som möjligt för oss. De har lagt ner massor med tid för att förbättra och ge oss fler funktioner. Det är barnsjukdomar i början, som de inte hade kunnat förutse när det bara testades i liten skala (först av sajtvärdarna och sen även av medarbetare)

juliapettersson
0

För mig är vissa trådar fetmarkerade fast jag läst dem, och vissa är "lästa" fast jag inte har läst dem.

AnnaLundin
0

#13 - Nämn det gärna inne på support iFokus, det är där grabbarna läser för att hitta de fel som uppstår och kunna rätta till dem!

LouiseOscarsson
0

Jag gillar INTE nya iFokus. Tkr att det är

fult, krångligt och nej usch!

Så fort man ska in på någons sida så kmr 100

rutor upp och man måste hela tiden gå tilbax

><

Jag skulle bli så mkt gladare om ni ändrade

tillbaka!

Vet flera som inte alls gillar det nya ifokus

heller…

Personligen så har jag typ ingen alls lust

att gå in på iFokus längre och det är inte

bra! ''/

AnnaLundin
0

Det kommer inte inträffa att det ändras tillbaka.

Man vänjer sig vid nymodigheter även om man inte igllar det i början…

Belindaa
0

Jag kommer definitivt inte att vänja mej med detta, då allting blir onaturligt stort pga. våran stora skärm, allting blir lixom förstört…
använde en dator en gång men mindre skärm, och oj vad det vart bättre..

Pandoura
0

Kostar det pengar att lägga in bilder?

AnnaLundin
0

#17 - fast vi kan ju inte anpassa hela iFokus efter att du har en gigantisk skärm… du får väl ändra din skärmupplösning… ;)

#18 - allt som gick att göra i gamla iFokus är fortfarande gratis. Kolla mer på iFokus plus om betaltjänsten för utökade möjligheter.

LLennartsson
0

hur kollar man sina mejl ?

Stall Bråna

AnnaLundin
0

#20 - klicka på "Meddelanden" allra längst upp på sidan.

LouiseOscarsson
0

Jag kommer inte heller vänja mig vid detta. Tkr bara att det är för konstigt och man blir bara irriterad. Om de flesta vill att det ska ändras tillbaka så är det väll bättre om ni gör det? man kan ju ha en röstning?

Det är väll "kunderna" som ska bli nöjda om hur sidan är, inte ni som gör den eller har jag fel?

AnnaLundin
0

#22 - jag kan garantera dig att killarna på iFokus INTE kommer ändra tillbaka till det gamla. De har jobbat med detta i över ett år och sånt kastar man inte bara i papperskorgen.

Jag vet av egen erfarenhet att man vänjer sig, även om man inte gillar det från början. Det finns delar av detta som är betydligt mycket bättre än i tidigare versioner. Det jobbas dessutom på ytterligare förbättringar.

Sen finns det nog olika åsikter om huruvida det är bra eller inte. Det är tråkigt om du inte gillar det, men du får nog försöka vänja dig.

LouiseOscarsson
0

jobbat ett år på förbättring?
ett år på slöseri enligt mig.
Jag och flerA (som jag vet)  gillar verkligen inte det. var på ett läger nyligen där alla snackade om att nya iFokus är mkt dåligare…

Men men ni verkar ju inte ta åt er iaf av vad folk tycker. ni kör erat eget race

Belindaa
0

#19 nej jag vet att det inte går att anpassa efter en extra stor skärm, men vad jag ville påpeka var att jag nog aldrig kommer att vänja mej vid den nya versionen (eftersom att du skrev att man kommer att vänja sej efter ett tag) - med den här skärmen.
Testade somsagt på en mindre skärm, och där gillade jag det nästan!
Jag har redan ändrat skärmupplösning, mindre än jag har det nu går det inte att ha, då blir alla ikoner minimala..

WiLmA-
0

vill bara säga att jag fattar mig inte helt på den nya iFokus men jag har börjat vänja mig vid det nya och är ganska okay som sagt jag har vänjt mig med det men det är jag det, kanske är bättre än det gammla det vet jag inte ännu, det är MIN åsikt!

WiLmA-
0

kan tillägga att jag gillade inte alls nya fokus först det var en pina att gå in och kolla,, därför var jag inte inne på ett tag..

PromiseMinanMorfeus
0

en fråga… Hur ändrar man namn på sin sida? :)

LLennartsson
0

Jag kan inte läsa mina mejl

Stall Bråna

AnnaLundin
0

#28 och #29 - kolla om ni inte hittar svar på de frågorna på Support iFokus!

giffan
0

Måste lägga en komentar i tråden…

Varför ska alla vara så negativa??? Förändringar tar alltid lite tid att vänja sig med… Och jag tror knappast att det sitter ett gäng killar (eller tjejer) Och försöker göra iFokus sämmre!

Jag fick heller inte allt att fungera först, men jag ville gärna läsa mina mail och nu tror jag att jag kan läsa dem….

Jag tycker inte att det har blivit sämre iaf…

Alla bilder blir mkt bättre tycker jag och  det är enklare att svara i trådarna…. Det finns säkert flera bra saker att nämna…. men det var några iaf.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

StuteriDar
0

Hur får jag tag på min kod så jag kan svara på meddelandem!!!

AnnaLundin
0

#32 - ställ den frågan på support iFokus i stället, så får du bättre svar!

juliapettersson
0

Är det bara för mig som iFokus har krånglat de senaste dagarna? När jag trycker på Första olästa kommer jag mitt i tråden, och inlägg förblir tjocka fast jag läser dom.

joooossan
0

#34 Tänkte precis skriva det, exakt samma problem för mig !

AnnaLundin
0

Det verkar vara en del buggar just nu.

Kolla på support iFokus, där finns säkert mer information. Jag är bombsäker på att grabbarna jobbar så svetten lackar för att få det att fungera bra igen.

Falubo
0

Hej!

Ni som har frågat på priser på Back on Track var det inge intressant?

AnnaLundin
0

#37 - det var nog fel tråd att ställa den frågan i.

Torpets
0

jag kan inte svara på medelanden jag får från andra finns ingen svara knapp……den ligger så att jag kan se den.

AnnaLundin
0

Har du kollat detta inlägget på support ifokus? Ser ut att handla om det du frågar om. Annars kan du fråga DÄR!

carsbo
0

ja märker att det ganska ofta blir så att om de står tex tippa jägersro 34/6 12 svar, men när jag klickar på den är det bara 9 svar. irriterande

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

joooossan
0

Som AnnaLunin skrivit till iprincip ALLA, hon är ingen support för iFokus ;) Fråga support.ifokus för i denna tråden lär ni inte få hjälp mer än att bli vägvisade dit ^^

AnnaLundin
0

#41 - att antalet svar inte stämmer med siffran som står kan bero på att det finns raderade inlägg i tråden.

Orsak till att inlägg raderas kan vara t.ex att de strider mot skrivreglerna eller helt enkelt att det blivit dubbletter - som vi då tar bort för att ni ska slippa läsa flera likadana….

carsbo
0

ok=)

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

divansson
0

Jag tycker det är så störande med reklamen på sidan :P För de blir rullister för mig iaf. ja har 1024-skärm :P Stör mig xD

man annars är de mesta ganska bra faktist..

AnnaLundin
0

#45 - Reklamen får vi nog tyvärr leva med, om vi ska få fortsätta surfa gratis på iFokus så som vi gör nu.

Teja-Bea
0

Jag ser många funktioner som jag tycker underlättar massor i arbetet på iFokus!

För er som tycker sidan är svår. Klicka runt och bara lär känna funktionerna! Ni kommer få en AHA-upplevelse varje dag! =)

Ni må tycka att nya iFokus är pest och pina, men sidan kommer inte ändras. Så då kan ni lika gärna ge den en chans!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tindra-Lill
0

jeg syntes den gamle iFokus var bedre,  for nå klarer vi ikke og besøke profiler og skrive gjestebok som vi gjorde før!

AnnaLundin
0

#48 - det är nog helt enkelt så att det finns medlemmar som inte har aktiverat sin "personliga sajt" och därmed inte har någon gästbok att skriva i än av det skälet. För normalt ska du kunna skriva i gästböcker och besöka profiler.