Romme 1/11?
Är det någon som vet om det blir någon heldag på Romme den 1/11? På SPTF står det bara att propparna saknas, men det har det stått länge nu…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Ja jag undrar också. Kan ju va´ bra å veta ju om det blir något på Romme eller inte….

vad jag hört är propparna inskickade och klara, vet inte om det är ngt problem för sptf att lägga upp de.
Finns en annan tråd om det här också….
Propparna finns på travsport.se under blanketter och sedan proppar nov sidan 64

Dom går inte att öppna för mig.. :s
Länk till propparna:

Varför finns detta inte utlagt på SPTFs hemsida? Alla läser ju inte här inne……
Jerker Klang,
Är det nån som ska dit?

jag ska :)
Propparna till Romme den 1 nov finns att läsa under fliken "tävlingar" på SPTF:s hemsida och har funnits där sedan den 13 okt. Ändra till månad nov och gå in under propositioner den 1 nov. Där finns tillägg Romme 1 nov. Information finns också under Nyheter på SPTF:s första sida sedan samma datum.
/Arne Florqvist
Det kommer att bli tävling på Romme! Anmälan är på söndag! 26/10. kl 17.00 - 19.00! Glöm inte att anmäla! :)

Jag ska också dit :)
finns även om nån letar kusk till både shettis och russ.

ja ska dit

Vi ska troligen dit med Tejas Monljus…..
Jerker Klang,

Kommer förhoppningsvis oxå 

#14 får man åka med?

ska någon anmäla till monte loppet för russ ? 

#17 ja om jag hittar en passande ryttare

# okay =) hoppas du gör det =) vill ha ett monté lopp =D om du inte hittar någon så vet jag en som behöver rida ett lopp !
Skulle gärna vilja startat på hemmabanan menmen,
ska bort över halloween.
missat Rommes heldagar tvågånger i rad nu,
hmm ;)

glöm ej att anmäla imorgon nu!:) 17-19 :))

poängproppen lär vel bli snabbloppet? ;) haha, har man en häst som har 1500p som gått kring 1.50 så är de bara 60m tillägg, haha ;) kul att se vare blir för hästar med där :)

ställer gärna upp som ryttare eller kusk på rommes heldag,shettis som russ=)!//Natalie örtlund

Hoppas på ett monté lopp för russ! Håller tummarna för Kusk/Ryttaren blir frisk i handen så dyker vi upp !! Heja Bella å Uno!

Vill, vill, vill vara med och tävla, men har ingen häst att starta med, nu när det är hemmabana och allt
Finns som kusk till både shettis och russ om någon skulle behöva! 
// Louise Sundell

Verkar finnas många som kan ställa upp som kuskar ;) haha.. jag med, och så dåligt kör ja faktist inte, kan köra men har ju bara kört en ponny i lopp ;P äh, kör gärna iaf..
förresten, får man stå på innerplan och fota? menar då både mellan och under loppen.
Ska bara anmäla till ett lopp så ja kommer ha massa tid över så länge ja inte hamnar i nått av de första loppen, måste ju fördriva tiden med nått iaf ^^

Skulle åka dit med Fyrklöverns Corall, men ndet blir nog inte så nu "/ eftersom det är V75 på Eskilstuna (hemmabanan). Måste ju titta på det =)

nu är de fram till 19.00 som går att anmäla. :)

jag har anmält Thyra och Cleo
Urano's är anmäld till propp 9 och propp 14, reserv montén! :)

De blir inge romme för mej o Embla, fick ingen skjuts 

#31 Du vet att du inte kan starta två dagar i rad? Såg att Uranos var med i startlistan till Hagmyren 2/11 nämligen…
#33 skulle du kunna lägga upp listan?
Vilka har anmält till poäng proppen?
Primusa är anmäld, har ca 800poäng och 1.51,0 i rekord. Alltså 20m tillägg.
upptäckte det nu att det va dagarna efter varandra. hur ska jag gå till väga för att reda ut detta? någon som som kasn hjälpa mig?

#35 Cleo är anmäld. Vet knappt vad hur mycket poäng hon har.

#36 Stryk för felanmälan eller något den ena dagen

#36 kontakta kansliet, om någon kan hjälpa dig att reda ut det så är det dem. Osäker på om det bara går att stryka ena dagen för felanmälan, det blir nog båda…
Cleo har 945 poäng, samma volt som Primusa. :=)

#40 haha lyckat:P men det var ju lite som ett lotteri att anmäla till.

när kommer listorna?
Någon som vet om montèn blir av?
Allting har löst sig nu och Urano's blev automatiskt urplockad då han var anmäld till hagmyren innan.
Måste vara mycke nogrannare och kolla dagarna nästa gång!!!