Täcken 115
Ex. vinnartäcken eller andra wct/bävernylontäcken m.m köpes till rimliga priser, lägg in pris och bild :)

Har ett gäng vinnartäcken i varierande färger och skick, bilder kan läggas in vid intresse under helgen då stallet rensar på onödiga saker. Pris mellan 50 och 100 :- beroende på skick
Ja, allt vid intresse, särskillt något med blått i :)
Putt

Har du ngt som är grönt? :)

#1 kan du lägga ut bilder på dina täcken? är intresserad!

Här fanns det intressen för täcken hör jag =) Några gick väldigt fort kan jag meddela men har några kvar så lägger ut dom
Täcke 1 Bomullstäcke vinrött och grönt, strl 115 men passar även små russ (strl 110) använt några gånger 150:-
Täcke 2 En favorit! Nästan neongult täcke med svart text, passar det mindre russet, vet ej strl men det passar på mitt smäckra russ på 120 cm, använt men helt och fräscht 150:-
Täcke 3 strl 115 Blått och gult "vinnartäcke" använt men helt och fräsch ändå 100:-
Täcke 4 Svart och rött strl 115, haft det på min maxade b-ponny och mitt lilla russ, använt men helt och fräscht 100:-
Jonna Roos säljer ju en massa. :)

jag har ett finn tack tävlingstäcke. endast använt 2 ggr. mkt fint skick. strlk 115. blått med svarta kanter

jag har ett finn tack tävlingstäcke. endast använt 2 ggr. mkt fint skick. strlk 115. blått med svarta kanter