Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1322 ggr
klarasina
0

Täcken 115

Ex. vinnartäcken eller andra wct/bävernylontäcken m.m köpes till rimliga priser, lägg in pris och bild :)

ElinLilja
0

Har ett gäng vinnartäcken i varierande färger och skick, bilder kan läggas in vid intresse under helgen då stallet rensar på onödiga saker. Pris mellan 50 och 100 :- beroende på skick

klarasina
0

Ja, allt vid intresse, särskillt något med blått i :)

Fatiima
0

Putt

Komik
0

Har du ngt som är grönt? :)

Emmma
0

#1 kan du lägga ut bilder på dina täcken? är intresserad!

ElinLilja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här fanns det intressen för täcken hör jag =) Några gick väldigt fort kan jag meddela men har några kvar så lägger ut dom

Täcke 1 Bomullstäcke vinrött och grönt, strl 115 men passar även små russ (strl 110) använt några gånger 150:-

Täcke 2 En favorit! Nästan neongult täcke med svart text, passar det mindre russet, vet ej strl men det passar på mitt smäckra russ på 120 cm, använt men helt och fräscht 150:-

Täcke 3 strl 115 Blått och gult "vinnartäcke" använt men helt och fräsch ändå 100:-

Täcke 4 Svart och rött strl 115, haft det på min maxade b-ponny och mitt lilla russ, använt men helt och fräscht 100:-

SLennartsson
0

Jonna Roos säljer ju en massa. :)

Helenas-Margit
0

jag har ett finn tack tävlingstäcke. endast använt 2 ggr. mkt fint skick. strlk 115. blått med svarta kanter

Helenas-Margit
0

jag har ett finn tack tävlingstäcke. endast använt 2 ggr. mkt fint skick. strlk 115. blått med svarta kanter