söker resultat !?
nu behöver jag hjälp. Har sålt en hingst till Piteå och han skulle gå kval lopp under Oktober. jag undrar nu var o hur jag kan hitta vilka banor o så som finns där uppe ?? jag är sååå kass på trav men vill gärna veta hur det går för hästen
skulle så gärna vilja ha info !!!
mvh sanne

Det är bara gå in på sptf.nu och kolla på resultat
#1 - det är inte så bara, man måste kanske veta VAD man ska leta efter. Är man inte inne i ponnytravet är det inte så självklart!
#0 - jag kikade lite på resultat från norr och hittade bara ett kvallopp kat A (på Bergsåker), vet inte om det var den ponnyn du sökte. (den var inte gdk)

#2 tack Anna. Det är Tombstone of Shetlane jag söker efter. shetlandshingst… va innebär inte godkänd, får han inte fortsätta kvala då ? alltså jag kan INGET alls om trav…
#2 - det var inte den jag hittade. 
Ej godkänt kval betyder att den inte får tävla. Den får kvala igen. Godkänt kvallopp krävs alltså för att få starta. En ostartad shettis måste gå under 3.50 i km-tid och en som startat tidigare får gå max 15 sekunder över sitt rekord.

#4 oki tack. OM du skulle se hans namn någon gång så snälla hör av dig på pm eller nått…jag vet att han skulle köra kval lopp nu i okt/nov.. o jag hoppas så att det komemr gå bra för honom:) min lilla gurka..