Snyggaste dressen?
Vem tycker du har snyggaste dressen? (skriv inte dej själv, blir så tråkigt då x) )

Björn Goop :D

BJÖRN KUNG GOOP helt klart !!

Haha, Maija Lähdekorpi har lika dan ;) SÅKLART har Kung Goop snyggaste, men av ponnykuskarna?
Gillar Jörgen Westholms, eftersom att den är grön, svart o vit! :D
ÅKE SVANSTEDT

Måste säga robert bergh..

Innom Ponnytravet tycker jag att Joannas dress är bland dom snyggaste!!
Sen innom Travet så e dt en kille med blå,vit svart dress, minns ej namnet!?

Goop och Maija ;)

Joannas dress är skit snygg!

Johan Unterstainer (stavning på efternamnet?:P) tycker jag har snygg;)

Inom ponnytravet så tkr jag att Jonna Roos har en grymt fin dress:D stortravet…Björn:D och Johan Unterstainer
Ja, Johan Untersteiners är jättefin och på tal om fin -> Hans hjälm! *dregel* :P
Jag tycker Julia har en dress som syns bra, men det kanske inte e bra i alla lägen.. :P men sticker ju endå ut. Inom stortravet tkr jag Janne har en fin dress, (Jan Sundell)

jag tycker att Isabella Orismo har fin dress, gillar färgerna =)
billy svedlund har jag sett på någon bild, ganska snygg dress faktiskt, lite som min favo tränare kent knutsson.

Inom ponnytravet tror jag nog att Svante har en jävligt snygg dress. samma med janina och Jimmy seppälä. snygga hjälmar:) Linnea forss och Rebecca Dahlén har också fina dressar, Beatrix sandberg som har ärft sin dress efter pappa är också fin:)
Storhäst har nog Johan U, Björn Goop även om den inte är så speciell..men Björte passar i grönt:D Jhonny Takter har också fin dress…Daniel Olsson också:D finns sååå många:D

#16 tack :) Din dress är också jätte snygg!!:)

Viktor Svanstedts nya;)

#20 någon bild?:) ska man vara lite självisk så tkr jag min e rätt snygg med:P;)

SnyggggggErik Adielsson har gasnka snygg dress! eller då äre bara för att jag är galen i honom (a haha

#22 hahahXD

Erik Adielsson's dress

OSCARSSON!!!!!!!!!

#29 ;D
Kevins är fin, jörgen westholms med.

#29 vem oscarsson??

#33 den va snygg! :)

jag tycker då att min och björns e snyggast! :D men BG's är snäppet finare för att det står björn goop på den ^^
Jag tycker Caroline Björnskiölds dress e snyggast - hmm lite partisk e jag ju allt 
fredrik b larssons as snygg

#12 haha håller med fult ut :Phehe

björn goop!!!!!!!!!!!!!!!!!Vem annars??xD
Erik Adielssons og Björn goops:) har selv erik adielssons:)

Jag tycker Emmyh Hansson och Lina Sjöholm har snygga dressar ;D
jag tycker min :) björn goops förra dress;D

Lutfi Kolgjinis dress é klart snyggast

#43 Självklart! ;)