Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1467 ggr
_Jag_
0

utlånas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Neptun Roll utlånas minst ett år för ev senare köp. pga. att jag ska köpa stor häst.

Neptun roll *03
e. Polar u. Bris
2.17.1 29 starter 1-2-4, 17 starter i år. 12 placeringar och  en sänkning på 17 sek. han har ca 4000:- på sitt konto.
Han är super snäll i all hantering. Han är lite riden utan några problem alls.

utlånas till någon seriös i närheten av halland (södra sverige). All utrustning följer med.

jaegeer
0

fin häst :)

joooossan
0

Verkligen en jättefin häst som jag tävlat mycket mot! Synd att man inte har tiden själv :/ Hoppas du verkligen hittar någon som passar honom Cecilia ! :D

Josefinejumpforjoy.blogg.se

_Jag_
0

tack =) Hoppas någon seriös som kan fortsätta utveckla en underbar individ vill ha honom. Han har mycket kvar att ge.

Komik
0

Jag är jätte intresserad av hästen.

Synd bara att jag inte bor i närheten av Halland =/ annars hade ja mer än gärna tagit honom..

johanna9
0

jag vill ha honom i bröllopspresent.;O

_Jag_
0

Men NEJ johanna…DU ÆR DUM

_Jag_
0

Annonsen är inte längra aktuell. Tack alla ni som har hört av er =)

SLennartsson
0

Nice häst. ;)

33miliaa
0

hur blev det då? :)

_Jag_
0

hehe ;) nyfiken? Den som tog honom får själv avgöra om den vill gå ut här. Annars märker ni det till hösten :P Och emilia du kan få veta på msn om du vill =)

VeronicaP
0

Jag som trodde att du skulle fortsätta köra pónnytrav ju ..

SLennartsson
0

Ja, det märker man ju..

_Jag_
0

#11. Det trodde jag med tills jag fick erbjudandet om den stora hästen. I torsdes… =) Har inte tid och pengar att hålla två tävlingshästar så jag fick välja. Vad jag valde är nog rätt uppenbart =) Neppe kommer att få det jättebra =D Det är jag helt övertygad om.

johanna9
0

Jag ville ha Neppe ju fru.. jag tänker nu skiljas…….