utlånas
Neptun Roll utlånas minst ett år för ev senare köp. pga. att jag ska köpa stor häst.
Neptun roll *03
e. Polar u. Bris
2.17.1 29 starter 1-2-4, 17 starter i år. 12 placeringar och en sänkning på 17 sek. han har ca 4000:- på sitt konto.
Han är super snäll i all hantering. Han är lite riden utan några problem alls.
utlånas till någon seriös i närheten av halland (södra sverige). All utrustning följer med.

fin häst :)

Verkligen en jättefin häst som jag tävlat mycket mot! Synd att man inte har tiden själv :/ Hoppas du verkligen hittar någon som passar honom Cecilia ! :D
Josefinejumpforjoy.blogg.se

tack =) Hoppas någon seriös som kan fortsätta utveckla en underbar individ vill ha honom. Han har mycket kvar att ge.

Jag är jätte intresserad av hästen.
Synd bara att jag inte bor i närheten av Halland =/ annars hade ja mer än gärna tagit honom..

jag vill ha honom i bröllopspresent.;O

Men NEJ johanna…DU ÆR DUM

Annonsen är inte längra aktuell. Tack alla ni som har hört av er =)
Nice häst. ;)
hur blev det då? :)

hehe ;) nyfiken? Den som tog honom får själv avgöra om den vill gå ut här. Annars märker ni det till hösten :P Och emilia du kan få veta på msn om du vill =)

Jag som trodde att du skulle fortsätta köra pónnytrav ju ..
Ja, det märker man ju..

#11. Det trodde jag med tills jag fick erbjudandet om den stora hästen. I torsdes… =) Har inte tid och pengar att hålla två tävlingshästar så jag fick välja. Vad jag valde är nog rätt uppenbart =) Neppe kommer att få det jättebra =D Det är jag helt övertygad om.

Jag ville ha Neppe ju fru.. jag tänker nu skiljas…….