TRITON SUND
Triton sund vilken jävla häst asså :D helt underbart att se, vilken kämpe säger jag bara. . Man fick inte lite gåshud ;)

HERREGUD!
Jäklar ja.. helt sjukt.
Triton fick en galopp och Commander fick dåligt lopp. Rysligt spännande hela upploppet.
Två enormt bra hästar! Måste vel vara sveriges två bästa hästar just nu? Triton slutar aldrig imponera.
Fina segerstapeln är bruten, syndsynd, men den kunde inte vara för evigt heller.

Jag håller med!

grattis till triton sund.men jag tycker att commander skulle vunnit. han har inte möt så bra hästar förut. björn förstörde loppet för han. hans häst va het och han orka knappt hålla i. men så är häst sporten.ett stort grattis till triton sund
spännande upplopp det där :D

Commander tyckte jag skulle ha vunnit! Han är så grymt bra! Men det var ju Triton med,

spelar ingen roll att raden sprack, när de va triton som tog den :D

Jag tycker inte att det här loppet sa någonting annat angående att Commander Crowe är sveriges bästa häst med tanke på hur tufft lopp som han fick ( tuffare än Triton Sund enligt mig) Man får ju inte heller glömma att Commander inte vet hur det känns att förlora förens nu och han är fortfarande rätt grön och orutinerad i dessa sammanhang, han kommer tillbaka!

Det var lite synd att Commander inte vann, tycker aldrig det ser ut som att han tar i för fullt=)
Men roligt för Triton Sund som verkligen är en kämpe!! Tyckte att han förtjänade denna vinst efter den dåliga starten..

Ja , jag ville att commander skulle vinna men triton är en grymt bra häst, =)

Ja, vilket lopp. Detta kommer jag aldrig glömma..
Men tycker att Commander var hästen i loppet. Hade inte Triton felat hade resultatet högst sannolikt varit det omvända. 300 kvar såg CC stenslagen ut, Örjan bara satt och finåkte medans Johnny ryckte i alla snören han kunde hitta. Men vilket löphuvud den där fuxen har! helt makalöst…
Revansch om 2 veckor!?

Såg dessutom att johnny han fick böter för felaktigt bruk av körspö så commander han hade nog inte mycket krafter kvar i mål. Fantastiskt lopp. Det märks på tävlingarna när commander ska starta. Mycket folk :) Lite synd att hans rad sprack. Men som någon sa. Det kan ju inte vara för evigt.
triton & CC är två riktigt bra hästar! kul att det avgjordes med en sån upploppstrid! Sånna vill vi se mer av ;)
Båda är riktiga kämpar! ska bli kul att se dom senare mot
varndra!
#14 fin bild!

#20 :O täcket på väg åt h*lvete? :O

själv ÄLSKAR jag triton sund! ;D han är en riiiiktig stjärna ;)