Heldagar på Rättvik???
Hejsan!
Jag har alltid funderat på varför inte Rättvik kör några heldagar?? Jag har iallafall inte sett det utan det enda jag sett funnits ibland är insprängda kategori b lopp…Är det någon som vet???
Jag tycker också att rättvik ska ha heldagar, men jag vet inte varför dom inte har det.

de är bara för att när vi gicki från DPK så bestämde i att vi bara skulle köra insprängde lopp till en början för att komma igång med de hela.. så tillnästa år så ska de väl förmodligen bli nån heldag iaf =)

jag tycker att det är jättedåligt… sen höll dom på att ställa in ganns långlopp också.. men det vart bättre ny när dom fick en ny ledare… tycker jag.. :P

Kul att det ska bli det nästa år iallafall
Det har jag väntat på =)

Hmm, det där med att bara köra insprängda lopp "i början" efter att romme och rättvik delades köper jag inte riktigt…senast det var en heldag på rättvik var 2002 om jag inte minns fel…Det var en lååång början isf måste jag säga…Jag tror nog mer på varianten, brist på folk! Det krävs mycket för att ordna en hel tävlingsdag med allt till..Det vet vi alla! Kul att det planeras en heldag nästa år iaf

vadå bytt ledare???:S