Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 852 ggr
JuliaOlsson
0

Tips på vintertäcke sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar efter ett tjockt vaderat vintertäcke (utetäcke), (minst 280g) med halsskydd, kan även gå bra om täcket går lite högre upp i manken bara. Det ska vara åt min shettis som har storlek 105 cm på täcken. Har letat igenom de vanligaste internet butikern jag kan komma på, men inte hittat något.

Någon som har nåt tips på vart man kan hitta ett sånt här täcke?

monte-alskare
0

Har nt med dt o göra men fin och härlig bil!:D

joooossan
0

Hööks har ju, både med halvhals och hel. Kolla in på www.hooks.se så hittar du nog något som passar in häst :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

JuliaOlsson
0

#1 Tack! :D

JuliaOlsson
0

#2 Tack, ja de har väldigt många täcken, men jätte få i storlek 105 cm, som är tjock fodrat och med helhals.. :/ Fast funderar faktiskt på det brunrutiga lite.. men det är väl också det enda..

Så gärna fler tips! :)

joooossan
0

Jo, det brunrutiga finns ju, vad är maxfyllning du vill ha i täcket?

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Ylva_87
0

Hej Kan tipsa om ett täcke från Hööks som är brunt på bilden och heter T.M. OUTDOOR. Det har jag har till mina russ och det är varmt och bra. Såg även att det finns i 105 :) Finns hals-del att köpa till.

divansson
0

kolla typ på www.hastshopen.se,  vet att det finns flera fina vintertäcken som är över 250gr där, dock är jag osäker på storlekar, vet att det ska finnas 100cm och 110cm, men ingen aning om det finna 105cm..

Annars går det väl att köpa halsdel till? Så gjorde jag förut och det fungerade bra.

JuliaOlsson
0

#7 Super! Hittade ett där som jag tror skulle bli jätte bra! :D

Charlotte-J
0

http://ponnybutiken.e-butik.se

Där finns vintertäcke med hals.

Amor vincit omnia Kyss