Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettom-sajten
Läst 1152 ggr
AnnaLundin
0

Nu lämnar jag över...

För 2½ år sedan såg jag att det verkade finnas ett behov av en plats på nätet där ponnytravintresserade kunde mötas och diskutera med varandra på ett enkelt sätt. Jag hade halkat in på iFokus via shetlandsponnysajten och här fanns ett koncept som jag kände kunde passa även för ponnytravet, så jag drog igång den här sajten.

Jag känner att jag själv har tappat en del av mitt intresse för ponnytravet, kanske främst för att min tid inte räcker till för att vara aktiv utan jag har bara haft utlånade ponnyer de senaste åren.

Jag har en längre tid känt mig otillräcklig som Sajtvärd här, eftersom det brinnande engagemanget saknas. Därför har jag under en period funderat hit och dit på vem jag skulle kunna tänka mig att överlåta sajten till - det ska ju helst vara någon som är vuxen och som har pondus nog att säja ifrån till medlemmar av alla åldrar om de missköter sig. Samtidigt ska det vara någon som är engagerad i ponnytravet och som är sugen på att utveckla den här sajten till något ännu bättre.

Nu tror jag mig ha funnit personen som är rätt man att ta över och därför lämnar jag med varm hand över ansvaret för ponnytrav iFokus till "ryttarn", som i verkliga livet är mer känd som Jerker Klang.
VÄLKOMMEN SOM Sajtvärd!

Jag kommer finnas kvar på sajten som Medarbetare, men jag vill ändå passa på att tacka för de år vi alla har kamperat ihop här! Det har stundtals varit hårda tongångar, men faktum är att antalet utfärdade skrivförbud på sajten går att räkna på ena handens fingrar!

Fortsätt i den stilen så har vi en trevlig sajt att besöka även i framtiden! Skrattande

wilson
0

Tack för ditt engagemang som startade sajten!

VeronicaP
0

Tack för att du startade upp ponnytrav sidan och för din tid som Sajt värd och välkommen till Jerker som ny Sajtvärd :-)

MagganS-B
0

Tack för att du startade sidan! Den behövs!

[Russ-park]
0

Det har blivit en fin sida i dit regi och med din entusiasm - Anna. Tack för din insats - sidan behövs ! bj

ryttarn
0

Tack Anna för att du vågar lämna över dit skötebarn i mina händer. Jag lovar att efter bästa förmåga förvalta och utveckla denna sajt så den fortsätter vara den givna mötesplatsen för alla entusiaster inom ponnytravet.

//Jerker Klang

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se