Snabbaste häst i lopp.
Körde Toker med rekord 1.57,0 (tror jag) på 1.57,5. Sista gången han gick under 2.00 i Sverige!

Snabbaste Ernst Rasken rek 1.44.
Senast Trofe rek 1.49.1
Har också suttit bakom Zabine i autoprovstart, då åkte jag nog det snabbaste jag gjort bakom ponny!!! 

Nemesis N rek 1.53 är den snabbaste jag kört i lopp tror jag..
i träning utan tvekan Kung Dar

Får lov att säg Cascader, 1.55,4.

Den snabbaste ponnyn jag har kört är min ögonsten ljungens viking! Min gamla krutgubbe rekord; 1.48. Får nog aldrig en sån snabb ponny igen…..

Kat A: Citrus II, körde rekordet 2.14.
Kat B: Skärmnäs Pigall, körde även där rekordet. 1.47,5.

Bara kört en ponny i lopp ;) Harry, 2.00. Men på gävle senast när han kom 2a så gick det 1.58, tyvvär var den tiden inofficiell.. :/ surt
även så är han den snabbaste ponnyn jag kört i jobb, då han gick en superbra tid med press utvändigt av ett varmblod.
Snabbaste jag kört med varmbod (i träning såklart) vet ja inte tiden till, men dock vet jag att det står mellan Yang Scoop, Gagdet och Cleveland Cobra.
A-ponny har jag aldrig kört.

blexter rekård 2,03,5

Jag har tävlat Pondus i alla år, han satte sitt snabbaste reckord som pigg och fräsch 15 åring 2.00.7 på Axevalla. -06.
Sedan har jag kört ett helt gäng med varmblod, dock endast i träning. Men det kan gå ruggigt fort bakom både Cartwright cafè och Nordic Beuty.

Den snabbaste shettis jag har haft, tränat och tävlat är Maxmer, körde världsrekord med honom 2000, 2.12,3a. :)
Snabbaste russet jag har kört i lopp och som jag även tränar och tävlar just nu är Rosalind Ernst 1.48 :)

Kat A: Fridhems Isac 2,48,6
Kat B: Skarvikens Disa 2,05,0

i lopp kat A: Emmeros Helios, rekord 2.51,4? jag har kört 2.55,?
i träning kat A: Emmeros Helios
i lopp kat B: Diana Ross, rekord 2,08? körde henne 2,19,? (första russloppet)
i träning kat B: Helt klart Extra!! gick 1.50 i träning, har rekord 1,58,1 med Emma Söderlund i sulkyn :) :)

Kat B: Marster: 1.53
Kat A: Emmeros Fantasia: 2.13

Kat A är Umil. Jag körde honom på 2.28,9.
Snabast kat B är Valter. Jag satte hans autorekord på 1.51,9
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Kat A . är tristan . jag körde 2, 28 (: bäst (2008)
Kat B . är Jonglör . jag körde 1 , 53 (: 2008

Kat A: Ekslätts Sacrifice och Ekslätts Flying Star 2.31
Kat B: Ribella II 1.59 (Tomelillas bana)
Monté Kat B: Nemesis N 1.55
Kat A Lufsen II 2.01,1
Kat B Tyson II 1.38,8
Kat A Stenstugu Dollar 2.47,6¨
Kat B Sessan II 2.00,2
(Bild kommer senare)