Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1340 ggr
StuteriLA
0

Travskor

Var får ni tag i små travskor, typ till shettis med små hovar?

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

Kris_J
0

Bidermans & Ladugårdsinrede

Veritas odium paretFörvånad

StuteriLA
0

Jaha, tack det ska jag kolla

mvh

Anna

ryttarn
0

Jag köper alla skor hos Hilmer på Färjestad, det han inte har gör han….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

StuteriLA
0

ok, Tack för tipsen!!

Skrattande

AnnaLundin
0

De minsta travskorna jag hittat tillverkas i Dalarna (gjorde förr iaf) och säljs hos Börjes i Tingsryd. Deras minsta storlek är PYTTESMÅ, verkligen PYTTESMÅ.

Ladugårdsinrede säljer skor från Smedson i Sundsvall (har jag för mig att de hette). Jag har provat även dessa skor och föredrar dem framför Dalaskon, pga passformen. Där finns också falsade skor, Dalaskorna är enbart släta.

Vad Biderman säljer vet jag faktiskt inte…

(är ju hovslagare, om än inaktiv just nu, för den som missat det)

StuteriLA
0

tack för tipsen…just det, det är Du ja. Jag önskar att jag vore hovslagare….det hade varit praktiskt.

Anna

RebeckaKihlberg
0

Hästaffären vid Jägersro ska också sälja div. olika skor..även passande shettisar.

jessssica
0

Aubiose

RussPower
0

Vi köpte vanliga skor, och så smidde vi om dom själv.. KAppade og pressade i hop Flört Rätt så smart;D

jullan
0

Hej!

Detta har vi haft stora problem med. Jag har helfalsade bak på våran shettis. Dessa har jag dock bara hittat på bidermans i Örebro och vi bor i Gagnef!!!! Framm har han päronformade skor som vi själva smitt om!

StuteriLA
0

Ja, den ena " normalfotade shettisen" 3*0 fanns det travskor till.

Har beställt nu, från biderman i eskilstuna men den andra skulle typ behöva 5*0 och får gå med pytte " ridskor "

Tack för alla tips. Det är himla bra sajt det här med duktiga och hjälpsamma människor tycker jag.

Ogge
0

Vet någon om det finns att få tag i greppskor bak till russ???

ryttarn
0

#12 Prova med smedjan på Färjestad. Dom brukar kunna fixa vad som helst…. Hittils har dom aldrig gått bet

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Ogge
0

Ja men tar man kontakt med då??  Vi bor i Boden alltså i Norrbotten!

Tacksam för svar Flört

jullan
0

#12 garanterat på bidermans på örebro travbana! Där är det enda ställe jag fått tag i mina!

Denna kommentar har tagits bort.
jullan
0

#12 garanterat på bidermans på örebro travbana! Där är det enda ställe jag fått tag i mina!

Ogge
0

OkejGlad tack för svaren,ska ringa dit och höra om dom kan skicka med posten Räcka ut tungan

Ogge
0

Jo är det nån som har telefonnr till Biderman i Örebro??

Nitro
0

jag säger desamma Jerker! Vad man vill ha, det får man ;) Smedjan på Färjestad är kanon även om det är lite suckar över ponnyjäklarna ;)

Till exempel sprang jag in där en helt vanlig tävlingsdag ( för stora) och sa att jag skulle ha halvrunda aluminiumframskor och falsade aluminiumbakskor till en shettis, och 10 min senare hade han gjort dom :)
Hilmer är kanon :)

Kris_J
0

#19, prova med www.hitta.se skriv Bidermans, ta sedan visa alla så får du upp flera butiker och även hemsidans adress.

Bidermans finns ju på flera banor, bla Romme.

Veritas odium paretFörvånad