Två 2åriga russ utlånas!
Har två 2års hingstar som jag skulle vilja ha ut på tävlingsbanan nästa år. Önskar att dom kommer till någon som vill satsa på kriteriet. Dom är precis hemtagna från betet och är under inkörning.
Båda två är trevliga och lätthanterliga dom är väluppfostrade och rör sig mkt trevligt.
Vill du ha mer info ring 0707-531874 eller gå in på våran hemsida för att se mer om Joel och Ville www.stuterijsa.se
Hi-hi. Ville är ju son till Primona som vi har här hemma just nu. Även Lilla Hiawatha är här, som också ägs av Anna Bergman.
Kanske Primona längtar efter sonen.
hej! skulle jag kunna få din mejl?:)
putt
Ingen som vill tävla dessa herrar nästa år?

jag skulle väldigt gärna vilja tävla ngn av dom :)
Jag skulle jätte gärna vilja låna någon av dom och tävla dom nästa år:)
var finns dom någonstans?
#6 runt örebro trakten ;) kommer inte ihåg på pricken vart i örebro heheh :P

jag skulle gärna kunna ta nån av dom:) eliiin_lars@hotmail.com
om någon är seriöst intresserad är den personen välkommen att ringa

hej, jag är väldigt intresserad… men har en hingst på gång men dom har inte hört av sig än.. om dina fortfarande är kvar och det fortfarande är intressant så kan jag höra av mig så fort jag vet något om hingsten.. jag bor i sala och det är ju inte så långt ifrån Örebro.. nära och bra=) jag hör av mig!!
mvh Lisen

fina hästar, är båda kvar ?
Måste som uppfödare till den ena killen få vara med och dema honom lite!
Fuxens mamma heter Tejas Primona ( som i år 12 år gammal har sänkt rekordet till 2,02 och tagit 2 segrar på 8 starter) 3a i ponnycupen i Dala järna 2008. Hon är dessutom diplomsto och flerf guldbelönad på utställning.
Primona är också syster och moster till Tejas Monita rek 1,50 och med en massa andra fina meriter!
Båda Killar är kvar Har ev en utlånad men inget är klart än..

stam?

#14 läs på hemsidan :) Joel och ville, men jag har ur minnet att ville bara är ett smeknamn…
#14 se #12 ang "Ville" stam. Riktigt namn på "Ville" är Sjöfredens Vilsandi. Bild på mamman i inlägg #1!
Pappa till båda är Fax 554, presentares nog bäst av ägaren Stuteri JSA
Vi har en avkomma som är efter Fax 554 och han är tre år nu och heter Sobel JSA. En jättefin travare som visat sig bra på travbanorna i år. Ett rek på 2.14 som han fick när han var med i kriteriet :) Vart oplacerad då,men vad gör…Evelina var så glad ändå för att hon fick deltaga där :)
Han har 8 starter och av dom tre vinster :)

Sobel jsa är en utav det snyggaste jag sett :D så det hade varit kul med att få låna en men ungefär samma stam
Hej Jenny!
Hur har det gått, fått killarna utlånade/sålda?
PMa gärna mig, är jättenyfiken
Vore ju kul att få se Ville "vuxen" på banan såsmoningom.
Hälsningar Anna
Båda pojkarna finns kvar om någon är seriöst intresserad :) annars får jag har dom kvar och försöka hinna med och träna två hästar till. dom är helt underbara pigga och glad mycket väluppfostrade
aaahhh *kliar i fingrarna* hehe