Russvalacker säljes!
Två russvalacker födda 2006 säljes eller utlånas:
Axtorps Alert e. Emanuel 578 u. Zizzi Z (rek 1.55.2) Regelbundet verkad och maskad. Stelkrampsvaccinerad. Har pass och chip. Erhöll 39 som föl. Reg. i SPTF. Mycket framåt och trevlig kille som alltid kommer först i hagen! Är tömkörd och sätts inom kort i vagn. Mycket positiv till arbete.
Axtorps Akrobat Blir ca 122cm. Säljes till ponnytrav eller som ridhäst! Regelbundet verkad och maskad. Stelkrampsvacc, Har pass och chip. e. Emanuel 578 u. Issi ue. Intrig. Akrobat erhöll 40 p som föl. Reg i SPTF. Tömkörd och hanteras nu dagligen för inkörning. Mycket trevlig individ!
Hästarna säljes för 12.000kr styck inkl moms. Kan även lånas ut på foder!
För mer information ring Kristina Ahlström 0709-223710
eller maila kristina@axtorp.se

Akrobat är riktigt läcker! Ett russ direkt i min smak!
akrobat är väldigt fin =)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

jag kan få låna akrobat :D
Synd man inte har tid och plats! Fina killar :)

putt

finns dom kvar?

#9 Alert är utlånad, tror att Akrobat också är det, han har iallafall inte åkt ännu..

#9, Akrobat finns fortfarande kvar!
Puttar upp!
Vill tillägga att Issi är undan samma stofamilj som Zizzi Z.
Issis mor är mormor till Zizzi Z.
Issis far Intrig "anses" nog av många inte tillföra ponnytravet något (han själv tävlade flitigt i ridsporten se mer info på hans sida hos www.savrarpstuteri.com) men han är morfar till bla snabba gotlänningen Pralinus som jag tom tror passerat 1.50 strecket? stämmer det?
Sänder med foto på Issis första föl Sävrarps SMS 39p på prem o travrek 2.35 nånting.

putttar upp!
har pm:at er 
Stall Bråna
Hej jag kan gärna leasa Akrobat om jag får? :)
Han ser jätte fin ut:)

#15, har pm:at dig
är fortfarande intresserad av akrobat.
Stall Bråna

#17, vet :)
men min mamma sa att ni hade mejlat så :)