Jag vet nånting, Eskilstuna;
Jimmy Seppälä tog fyra segrar med Smedens Attack, Golda Getaway, Ramona Mustang och Johannesbergs Lexus. GRATTIS JIMMY!!!
Janina van med Ramona Ernst och Micklas. Iva Roll van och Mogwli tvåan, Gumino blev störd och trean. Tejas Monita van monté och Micklas tvåan. Grattis också Janina til dubbeln!

Jag va på östanåkra!! Har nästan inga tider men lite vinnare kan jag bjuda på, dock minns jag inte alla..
Lopp 1: Ruffs Mo - Josefina Aronsson, Lopp 2: ?, Lopp 3: Roman - Edvin Aronsson, Lopp 4: ?, Lopp 5: Sävarps Singoalla - Anna Ericson, Lopp 6: ?, Lopp 7: Hults Chikita - Erika Persson (jag), Lopp 8: Ötolla - Carolina Brunslöv, Lopp 9: Hagdala Karamell - Johanna Ekstrand, Lopp 10: ?, Lopp 11: Hults Chikita - Erika Persson (jag), Lopp 12: Lavonja - Malin E Lundberg (tror jag), Lopp 13: Prins G - Kristian Larsen, Lopp 14: Juventus II - Sara Johansson. I kvalet blev Ayla godkänd i monté. Bilden är från idag!!

Hur gick de för Rosalind ernst? grattis Erika. va kul. sicken tid på den banan..
Och jag bara MÅSTE gratulera min uppfödning Hippotekets Excel till en fin 2aplacering! Han är ingen stjärna än, men det kommer! Vi kan väl hoppas att han brås LITE på sin helsyster i alla fall (Blimunda, för den som minns henne!)
Jag har några Lopp! Lopp 2 KM. Kat B. vanns av Micklas 1.49,8 tvåa var Tejas Monita 1.51,1 trea Paraisa 2.00,4 fyra Nova 2.01,9 femma Tejas Riska2.11,3 sexa Triztan 2.12,6. opl.Tejas Monique, Moses, Dis, Lojstas Sork, Nick n, och Porfyr.
Lopp 4 Vann Minnea 2.08,1, tvåa Allgunnens Åtick2.12,3 trea Orre 2.12,4, fyra Indiana Dar 2.13,0 femma Lojsta Safir 2.10,2 sexa Dars Golf2.12,2. opl. Narciss, Zira, Svedens Lobelia och Nanna.
Lopp 6 Vann Iva Roll 1.46,4 tvåa Mogwli 1.44,5 trea Gumino 1.46,8 Det loppet står det om på ponnytravet. com Nyheter!

#2 lopp 2 tror jag vanns av Pygmee, lopp 10 vanns av Ellbe och Louise Nyman.
#3 Tror att Rosalind blev 4:a
Japp min lilla pålle blev fyra..fajtades med ruffe hela loppet..men rosalind blev trött sista varvet…låg då trea, så ruffe kom om precis innan mål :/…men men hon va jätte fin ändå..även om dom inte gick så fort..haha 05 :P…baara 10 sek från sitt rek…men d va ju ingen snabb bana ida asså..
Ngn som vet resultat och tider från maidenloppen kat. B? var på gränsen att jag anmälde dit ;)

Ena loppet vanns av Lill Izor på 2.20 och det andra vann Montecillo på 2.23(lite osäker kan ha varit lite snabbare)
Mvh
Ylva
högst 20.000 loppet på eskislstuna vanns av Pasad - Madeleine Svensson2.00,0 . 2:a Pozzi - Sophie Boodé (jag) 2.00,3. 3:a Manicken - Carolin Holmqvist 1.59,2. 4:a Klurix- Mikaela Sparrdal 2.02,9. 5:a Nova II - Linus Olsson 2.02,6. 6:a Crabaten - Thomas Cannersten 2.03,2. 7:a Mollberg - Marcus Melander 2.04,9
opl. Rovaldes Zoyeriba, Prima, piparbo lukas, lojstas sork. Dg: Skogsdala tiburus, paraisa.

tack johanna!! Verkligen jättenöjd med henne! Karamell va ju också bra, hur fort gick hon?

Hur fort gick Chikita? Glömde kolla ju :) Och GRATTIS förresten! :D

jaa hon va de. karamell gick 2,15,8. så ja va jätte nöjd med henne. hon ha bara gått där en gång innan o då gick hon 2,37. haha.. förra året. Chikkan gick 53 i båda loppen tror ja.