Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1512 ggr
jullan
0

Russtravare!

Jag undrar om det finns ngn som har en russtravare som är e.Tyson II eller Raider.Eller U:snäckan Eller gärna en kombination!

H-Calvero
0

Han heter TYSON, inte tajson, tizon eller tason utan TYSONSkrikandes

jullan
0

#1 ursäkta så mycket då mr perfekt!Men du förstod vem jag menade!Flört

/Jullan

divansson
0

aa.. eller nej.. men Sandra Svensson kör den hästen som har den stammen.. tycon II och Snäckan…

jullan
0

okej!

jullan
0

Vad jag menar är om det finns ngn som har ett föl efter ngn utav dessa hästar!?Och som har startat!?Då får ni gärna skriva och berätta!

Ogge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Emilia Hiltula från Boden har en hingst efter Tyson 11 som heter Ljungens krabat och han har gjort fyra starter 3 vinster och en 2:e plats

Kolla fotot vad fin han är Glad (kortet taget av ella marine i Östersund-dubbeldagarna)

Hannna
0

Ljungens Krabats mamma är dessutom Whopper som lämnat självaste Snäckan! Så, så mycket bättre stam än sådär kan man inte få.

muskot
0

Whopper är inte mamma till Snäckan, Piggelina är mamma till Snäckan.

Hannna
0

Det blev lite fel det där, Whopper och Snäckan är syskon:) så ska det vara:) Båda har Piggelina som mamma. Så grymt bra stam i vilket fall som helst.

jullan
0

Nån som har en bild på snäckan!?

Mollberg
0

Läs mitt inlägg på Avel, Tyson II.

thilda-
0

jag har en avkomma efter Raider =)

**Säby's Ludmila

E. Raider U.Felicia

insprunget . 1105kr**

starter 14

Voltrek: 2.28,3  Auto:  2.37,0

Idags läget tränar hon på ca 2.20 - 2.25…

Hon kommer att starta på Bergsåker den 14/10

Lopp 5 nr 10! =)

Hannna
0

Har en, e. Tyson u. Regitze Ernst, Ernst Ravelli valack * 2002, 1.59.4, 2.00.4a. Världens goaste ponny:)

Nitro
0

Mina kompisar , som har min hingst på foder, har en avkomma efter Raider. Twix heter hon. Är stoor , och omogen tror jag.. ? Eller har jag fel Jerker?

Erja
0

Vi har en 3/4 brodern till Ljungens Krabat, han är e. Tyson och Ljungens Razzia (u. Whopper), -06. Vi har också fölungen e. Raider u. Nuuska M, snabbaste Finska född Russ 2.22 (e. Kurir G). Och 3-åring Towa e. Tyson och mamman är Hemira (u.Memory). Raider-fölungen Nelson på bilden.

Anna_
0

#15 Gud vilken söting :)