Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 818 ggr
Dolores
0

NYÅRSLÖFTEN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänker ni skaffa er några nyårlöften ???

Själv brukar mina redan på nyårsdagen gå i stöpet..

juliapettersson
0

Ska börja röka, motionera mindre och äta onyttigare ;)

Belindaa
0

#1 Börja röka? :O
Inlägget lät lite oseriöst, ber om ursäkt om det inte var det…(A)

Mixie
0

#2 Det var nog oseriöst! Go Julia!!
Själv lovar jag inget jag inte kan hålla så jag lovar ingenting alls ;)

//Mickan

Miii4
0

Att mina nya diesel jeans ska sitta som en smäck om en månad! Haha

thilda-
0

Jag ska bli mera ego, och kunna säga ifrån :) haha jag är ju alldeles för snäll just nu och säger ja till saker som jag egentligen inte vill/orkar göra/vara med på..

Polenta
0

Jag behöver börja träna :P Alltså styrka och kondis .. om jag nu håller det är en annan sak :P

amandahandersson
0

Jag skulle behöva börja träna…. Tränar verkligen inte ett skit!

Sen har jag som mål att försöka gå upp till 55 kilo! Alla ska ju alltid gå ner hit och dit, men nej - jag ska upp! :D Så där är det inte hela världen om jag inte tränar och om jag fortsätter äta som jag gör, hehe.

Att resa och uppleva nya saker är någonting som jag också har som ett "löfte". Klassen ska till Krakow och Prag i maj (nog för att jag redan har varit i Krakow), och sen ska jag försöka åka iväg till något nytt ställe med nån kompis :)

Jag lär komma på några fler, vi får se! :D

joooossan
0

Jag ska bara äta godis en gång i veckan och gå ner till 55 :) Dvs börja träna, kondis :) En annan sak är att lägga krut på Stjärnfalls kondis med, vi få börja ut och springa tillsammans! ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

BodenPerre
0

Jag ska ha godislöfte i år igen som ag har haft 07 08 och nu 09 :) jag tycker inte att de är så svårt att ha godislöfte eftersom att jag inte har ätit godis på 2 år nu :)