Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: babbel
Läst 326 ggr
jullan
0

Kriterie akutionen!!

Var det ngn som såg den kriterieakutionen laive på datorn i fradas och igår? Det gorde jag och det fanns många góbitar! Jag själv fasnade för en hingst som gick för 450 000:- Kommer dessvärre inte ihåg namnet eller stuteriet! Drömmen är väll att ngn gång få gå på denna!

Mollberg
0

Såg en fin Boko-häst efter Gigant Neo som jag fastnade för, som köptes av Lövis :D

divansson
0

Okej.. hm… menar du nr 411..  ett sto efter super arnie?…  köptes av jörgen westholm?…

jag fastnade för en häst..  :D  nr. 240..  ;D  fast det kanske va därför vi köpte honnom också  :D   jättesööööt..  men jag var där..  såg inte på datan.. :P

Mollberg
0

Nej, det var inte den, jag minns inte vilket nummer faktiskt..Jag var också där.

_JonnaRoos_
0

Jag var där alla dagar:) Vi fick med oss 3 hem…

Impulz
0

Jag brukar åka dit varje år, men det blev lite förhinder denna gång, så jag kollade på webben istället!

Fanns många gobitar i år ocksåCool

DubbelE
0

Jo iår fanns det många gobitar..bla 10 st från det stall jag praktiserar i just nu. men otroligt nog fick vi hem 3 st (men en gick till göteborg i söndags) och vart riktigt förvånad när ett sto E.Royal prestige U:Sixteen Namn: Preteen inte vart såld… men en hingst:Kung Jagge gick för 250.000 :D