Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1293 ggr
Adde
0

Hamras Apollo slår til for fullt!!! I Norge!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanskje noen som husker Hamras Apollo? En liten svart krabat med en sinnsyk vilje som gikk løp i Sverige før, sammen med sin talentfulle kusk Fredrik Berg. Med en rekord på 2.36/4000m og mange vinster, var han en rimelig god ponnytraver. Nå 5 år etter at han ble solgt som rideponni gjør han comeback og vinner på den norske Derby-helga på tiden 2.34.4!! Dette er en utrolig prestasjon og vi satser på at han vil utvikle seg enda mer! Det skal nå også sies at kusken på Derby-helga var jo selvfølgelig Fredrik Berg som kom for å besøke sin gamle kompis;)

RussPower
0

Super kusk som kjørte vettu ;)

Cherriese
0

jag minns apollo!!  jag o fredrik tävlade ofta i shettisloppen mot varandra när jag var mellan 10 o 13 ungefär..!!

Millaaann
0

Japp minns också apollo…han jagade mig och Lilla Ross Man på Jägers och Mantorp när vi skulle försöka komma med till elitloppet 2000 :)…han kom tyvärr inte me (jag vann över honom, han va tvåa tror ja). hehe han såg ut som en liten köttbulle på fyra ben på den tiden ;)

Adde
0

Det ser han fortsatt ut som;)

Liiiiiiinn
0

jag kommer också ihåg lille apollo =) han va nästan alltid före vår gamla shettis stix:P

Adde
0

Stix bor jo også i Norge…

arion_
0

jagkommer oxå ihåg apollo ifrån bjerke iaf…

Liiiiiiinn
0

#6 japps de gör han =)

Miii4
0

Lisa (Adde) Kolla vad jag hittade i arkivet!Cool

Fredrik ridandes på våran gamla ( Stix polare) Shettis :D

Adde
0

Kult!! Det var kjempe kult da!!:P Hehe…

Kris_J
0

Adde kan du sätta in en färsk bild på Astral. Mina grannar hade honom förut. Ingela som fött upp honom är en bekant till mig. Min kompis har en syster till honom. Våran Alex har gått många träningsrundor med Astral.

Hur går det för den lille mannen?

/ Kristin

Veritas odium paretFörvånad

Adde
0

Det går veldig fint;) Han er lånt bort til ei jente som holder veldig mye på med han, og han ser ut til å trives veldig!