Stuteri Skott Säljer
Flora född 06 sto E Skärmnäs Piggall U Evita Som bla lämnat Båtarens Dina 1.59. Flora är snart inkörd hon är väldigt pigg och framåt. Hon är väldigt snäll och en ganska rejäl dam på ca 125-126cm hög kan tänka mig att hon kommer bli runt en 128cm när hon har vuxit klart.
Kahlua Skott sto född 07 E Skotte 492 U Kvarts-gull(2.03 42p)
Kahlua är en mkt vacker dam med ett supertrevligt temperament ska bli kul att se henne på tävlingsbanorna.
Kurant Skott sto född 08 E Junisorken U Kvarts-gull.
Skott`s Lemon shettis hingst född 08 E Gläntans Domino U Lyckans Lorelei (2.33.1 starta endast som 15åring) Har lämnat bla Erikas sip of bonnahabhaian som gått 2.52 (3år)
Kan tänkas att jag har fler tillsalu ni kan maila till annevolsson@hotmail.com eller ring 0736-726169 Bilder på hästarna kommer upp snart eller gå in på vår hemsida www.dala.mbz.nu

Skulle du kunna tänka dig att byta eller ??

gud vad fin flora var :;D

Idag har vi kört flora igen och hon var jätte duktig som vanligt. Man kan tro att hon aldrig gjort annat :)
Härlig färg på Flora! Skulle vilja se en bild på Kurant. Har du någon färsk?

#7 Ska leta upp någon på henne med 

Flora tränas nu flera dagar i veckan och är hur snäll och duktig som helst :)

putt

PMat dej :)

Fin hon här Flora

Ja hon är jättefin och supersnäll =)

Tack ja hon är verkligen fin. Hon gör verkligen allt rätt.

Flora e riktigt vacker <3

Putt

Skott`S Lemons stora syster Erikas sip of bunnahabhian Vann idag igen på tiden 2.49.3 Grattis Erika till en fin 3åring

Jag vill i första hand sälja Flora,Lemon,Kahlua och Kurant så de är alltså inte till utlåning.

Jag vill önska dom nya ägarna till Flora Lycka till i framtiden! Tack till alla er andra som visat intresse för denna fina häst.

#26 Jag skulle gärna vilja veta var Flora hamnade, så om du vill får du gärna PMa det.

#27 jag har PMat dig
Puttar upp :)
Kan säga att Skott's Lemon, Kurant Skott & Kahlua Skott är Väldigt trevliga hästar! Sociala och vill jättegärna mysa och snacka med en när man kommer till dom.

Lemons stora syster Erikas sip of bunnahabhian gick 2.45 i Kriteriet igår..
Ingen som vill ha en superstammad shettis travare??
Lemons mamma Lorelei ärver ner dom bäste egenskaperna som hon har till sina föl, vinnarskalle till 100! Riktiga springare är dom.
Skott's Lemon är då det sötaste jag sett på länge! :) Synd att vi börjar bli för gamla för shettis hos oss, och ingen av de yngre systrarna visar särskilt stort intresse för ponnytrav…

#32 Tack ja han är verkligen en nallebjörn med krut i hahaha

NU är även Kvarts-Gull tillsalu Hon är konstaterat dräktig med Korsnäs Brådis
Kvarts-gull är diplomsto och har fått 42p på utställning och 2.03 i trav rekord
Hon är ett helt underbart avelsto som aldrig haft några problem med att bli dräktig.

Jag har fått många frågor på om jag ska lägga ner, men de ska jag absolut inte göra, jag äger 20hästar och är själv de börjar blir lite för mkt.
Nu ska jag sälja bort lite… Pma mig och lägg ett BUD.

Fortsätt gärna och lägg bud på Lemon,Kahlua,Kurant och kvarts-gull.
Du lånar inte ut dina hästar på foder eller? 

#38 Nej de är bara till salu.
#39 Okej ;)

Puttar upp. Lägg bud jag måste sälja väck lite hästar. Kan även tänka mig sälja Marissa Skott f2008 E skotte U Martisse Men inte till vilka pengar som helst.

Kahlua Skott kan även fås inkörd… Hästarna är billiga vid snabb affär.