Kalmar 14/10 resultat
Kan någon säga hur de gick i lopp 1,3 och 8:a

Vet bara att Hults Chikita vann snabbloppet för Kat. B och kom 2:a i montén på 1.50.1 vilket är nytt svenskt rekord för äldre ston, voltstart! Gratulerar till dessa fina framgångar:)

någon som vet från lopp8

I lopp 1:a vann lavonja på 3,01. I lopp 3 vann Kempe, I lopp 8:a Ruffs Mo,,
Ja vill ha till 6 platsen

#5 Grattis Erika!
Hälsa Maija och gratulera Hanna
Veritas odium paretFörvånad

hur gkick det för domino??
Domino blev diskad och rapporterad :/..

Ja, det blev målgalopp för Domino. Han hade kommit ikapp klungan och gått en tid runt 2.10. Dynamit sänkte över 10sek (tror jag) som stod på start.

okej

Jag har en massa bilder från Kalmar. Säg till om ni söker någon speciell häst så kan jag skicka! Har dock inte från lopp 1, 2 och 3 då jag själv körde i lopp 2.
#11 Har du lyckats få nån bild på Hippotekets Excel? (Blimundas lillebror :D) Jag vet inte vilket lopp han gick, men han kom tvåa…

#11 Anna, har du nåt på Chikkis???

#13 Japp det är klart jag har! :D Många bilder blev det på henne. Ska jag skicka till ngn mail? Det är lättar än att lägga ut dom här. :)
#12 Jag ska se efter om jag har det. Bilderna ligger inte på den här datorn, så jag kollar i eftermiddag! Men jag troor att jag tog ngn bild iaf.
Hippotekets Excel kom trea…om jag inte minns fel var han en bra bit efter ettan och tvåan, vill minnas att han såg ganska stressad ut.
På Kalmars hemsida finns massor av fina bilder.

#14 min mail e cherriese@hotmail.com.. tack!!! :D
#15 Jag såg det i resultatlistorna sen, mindes tydligen fel… Han har inte riktigt kommit på hur man ska göra än, det kommer väl förhoppningsvis.
#16 Det är bara lite svårt att hitta bland alla de där bilderna, de är så små och man har ingen aning om från vilket lopp de kommer…

#18 Tyvärr Anna så hade jag ingen bild på Excel.
#14 Skickar bilderna till dig ikväll Erika :)
Och som någon nämnt tidigare, det finns massor med fina bilder på Kalmar Ponnytravares hemsida!

#17 Använder du msn? Har addat dig.. Det är lättare att skicka bilderna där över eftersom att dom är ganska stora :)
Anna varför skriver du t dig själv ;) hahhaa du e liksom #14 :P

#21 Men dahh, klaga inte. Bara för att jag är lite förvirrad ibland. Får väl ta å ändra det nu om du ska tjööta :P Hehe
#22 Mohahahaha ;)….fast iof om man skriver t sig så får man ju oftast bäst svar tillbaka :D

#23 Ja jo, så är det nog.. ;D haha Smartooo
Jaa veet…ja e smart..d visste ja redan innan du sa d ;) hahah.. :)
bilden är från monté sm..