Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettresultat
Läst 552 ggr
CarolaCarro
0

Kalmar 14/10 resultat

Kan någon säga hur de gick i lopp 1,3 och 8:a

Hannna
0

Vet bara att Hults Chikita vann snabbloppet för Kat. B och kom 2:a i montén på 1.50.1 vilket är nytt svenskt rekord för äldre ston, voltstart! Gratulerar till dessa fina framgångar:)

Oskar.F
0

någon som vet från lopp8

PromiseMinanMorfeus
0

I lopp 1:a vann lavonja på 3,01. I lopp 3 vann Kempe, I lopp 8:a Ruffs Mo,,

CarolaCarro
0

Ja vill ha till 6 platsen

Cherriese
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack hanna!! jag ät väldigt stolt både över Chikkis o maija!!! Skrattande bilden är från monté sm..

Kris_J
0

#5 Grattis Erika!

Hälsa Maija och gratulera Hanna

Veritas odium paretFörvånad

Oskar.F
0

hur gkick det för domino??

Millaaann
0

Domino blev diskad och rapporterad :/..

Hannna
0

Ja, det blev målgalopp för Domino. Han hade kommit ikapp klungan och gått en tid runt 2.10. Dynamit sänkte över 10sek (tror jag) som stod på start.

Oskar.F
0

okej

Anna_
0

Jag har en massa bilder från Kalmar. Säg till om ni söker någon speciell häst så kan jag skicka! Har dock inte från lopp 1, 2 och 3 då jag själv körde i lopp 2.

AnnaLundin
0

#11 Har du lyckats få nån bild på Hippotekets Excel? (Blimundas lillebror :D) Jag vet inte vilket lopp han gick, men han kom tvåa…

Cherriese
0

#11 Anna, har du nåt på Chikkis???

Anna_
0

#13 Japp det är klart jag har! :D Många bilder blev det på henne. Ska jag skicka till ngn mail? Det är lättar än att lägga ut dom här. :)

#12 Jag ska se efter om jag har det. Bilderna ligger inte på den här datorn, så jag kollar i eftermiddag! Men jag troor att jag tog ngn bild iaf.

Edde
0

Hippotekets Excel kom trea…om jag inte minns fel var han en bra bit efter ettan och tvåan, vill minnas att han såg ganska stressad ut.

Kristina-
0

På Kalmars hemsida finns massor av fina bilder.

http://web.telia.com/~u48604146/

Cherriese
0

#14 min mail e cherriese@hotmail.com.. tack!!! :D

AnnaLundin
0

#15 Jag såg det i resultatlistorna sen, mindes tydligen fel… Han har inte riktigt kommit på hur man ska göra än, det kommer väl förhoppningsvis.

#16 Det är bara lite svårt att hitta bland alla de där bilderna, de är så små och man har ingen aning om från vilket lopp de kommer…

Anna_
0

#18 Tyvärr Anna så hade jag ingen bild på Excel.

#14 Skickar bilderna till dig ikväll Erika :)

Och som någon nämnt tidigare, det finns massor med fina bilder på Kalmar Ponnytravares hemsida!

Anna_
0

#17 Använder du msn? Har addat dig.. Det är lättare att skicka bilderna där över eftersom att dom är ganska stora :)

Millaaann
0

Anna varför skriver du t dig själv ;) hahhaa du e liksom #14 :P

Anna_
0

#21 Men dahh, klaga inte. Bara för att jag är lite förvirrad ibland. Får väl ta å ändra det nu om du ska tjööta :P Hehe

Millaaann
0

#22 Mohahahaha ;)….fast iof om man skriver t sig så får man ju oftast bäst svar tillbaka :D

Anna_
0

#23 Ja jo, så är det nog.. ;D haha Smartooo

Millaaann
0

Jaa veet…ja e smart..d visste ja redan innan du sa d ;) hahah.. :)