Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 722 ggr
Belindaa
0

Godmorgon/dag 1/2

Tycker det verkar så mysigt med sånna här godmorgon trådar i andra forum, så varför inte börja med det här? :D

Vad har ni för planer idag?
Själv ska jag fara till byns lilla backe med en replift i och åka madrass och traktordäck med några kompisar :)

mellanbyns
0

Det tycker jag med :) brukar skriva i gotlandsruss godmorgon-tråd ibland.

Idag blir det en lugn dag, har varit sjuk och är fortfarande väldigt trött efter det. Fyller år idag, annars inget speciellt.

Belindaa
0

#1 grattis! :)

mellanbyns
0

Tack :)

Granit-Jimbo
0

#1 Grattis!

Katitzi
0

#1 grattis ;)

Idag har jag varit på travet och ridit lilla Meadow ;) hon ska säljas som ridhäst så rider henne lite ibland. Hon går verkligen frammåt ridit henne 4ggr och visat framsteg :D

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Belindaa
0

#5 vad kul :D alltid roligt när det går framåt :)

mellanbyns
0

# 4 & #5 Tack

Katitzi
0

#6 ja verkligen, det är ju kul att fortsätta rida henne med när man märker skillnad gång från gång :P

Alexandra Wisén

Millaaann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag kört Nicke, första gången sedan september då han skadade sig i en ellina i hagen. Men benet verkar har läkt fint och han var himla fräsch, pigg och fin idag när han sprang :).

Har även kört Celektra idag, vilket var första gången sedan i slutet av oktober, hon var med väldigt pigg och fin hon med :)

Annars har jag pluggat inför redovisning imorrn..

Katitzi
0

# 9 vad kul att nicke verkar pigg och fräsch igen efter skadan ;)

Alexandra Wisén

mellanbyns
0

# 9 & 10 instämmer :)

Millaaann
0

#10 Ja det känns skönt :) Det såg inte så roligt ut när han skadade sig och tyckte det var mindre roligt att få medicin mot det :P Men nu slipper han det och vi tar nya tag igen :)