Snart vinteruppehåll, HUR tycker NI att...
Den här sajten är till för ER ponnytravfantaster.
Ponnytravsäsongen är alldeles snart över, men sajten ska ju leva över vinterhalvåret också. HUR tycker NI att vi ska hålla liv i sajten över vintern? Diskussionerna är ju i det närmaste fria här, men vill Ni läsa fler artiklar? Om vad?
Presentationer av ponnyer?
Annat?
Här får ni helt fritt önska VAD vi ska göra med sajten över vintern! :D

Tävlingar? Vet inte hur, men det är alltid kul med tävlingar

Skulle tycka det var kul med kanske mycket träningstips, eller foder artiklar och sånt. Men artiklar är bara kul 
Tävlingar - ge mig gärna tips på tävlingar… Sen är ju då frågan, VAD ska det vara för priser? Jag har ingen budget för priser till tävlingar… FÅr stå för det själv om jag inte hittar nån sponsor…
Artiklar ska jag försöka skramla ihop.
- träningstips
- foder
Vilka FLER ämnen önskas?
skotyper som är vanligast skulle väl tas upp eller?

Låter som en bra idé och hur som påverkar hästen när den travar och så…

Skor tycker jag är en ypperlig idé! Har kliat mig i huvudet många gånger när jag diskuterat våra russ balans med hovslagaren. Det finns idag hur mycket skor som helst att välja på… Falsade, halvrunda, släta, flapp, tvärtå mm, mm, mm. Vad har dom för effekt och när skall man använda vad….
En annan artikel idé är balansering, inget lätt område men intressant (skoning är ju en del av balansen, men det finns mer)
Sedan hoppas jag på fylliga refferat från diverse bygdetrav i vinter och givetvis från tävlingar i Norge…. Ska försöka bidra med refferat från Värmland när istravet kommer igång i Januari….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Sen kan man ju bjuda på härliga vintriga bilder på pållarna! :D

Vilka härliga bilder. Längtar tills snön kommer nu! :D

vår å höst? nej SOMMAR jämt!
Hmm… Har inte ursprungsfrågan blivit bortglömd nu? ;)

Jo, jag tror nog att det ballade ur lite när jag skrev det att man kunde visa lite vintriga pållar sen när snön kommer :P
härligt när snön kommer tycker jag..fast inte när det är -30 Brrrrrr!