Motioner till SPTFs årsstämma
Nu har motionerna till SPTFs årstämma publicerats på SPTFs hemsida. Här finns även styrelsens yttrande över motionerna.
Läsigenom detta nogrant och ta upp med er klubs representanter vad ni har för åsikter om de olika motionerna.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Ja jag såg det att de hade kommit och också att styrelsen hade lämnat bifall till vissa bla
Den om slaggjord och säkerhetsväst vid körning,.
Tänk på att när nu när de flesta klubbar ska ha årsmöte så ska man ju gå igenom detta och lämna sina åsikter på mötet så man kan göra sig hörd.
#1 Mycket bra avslut!!!
Det är ju kanonbra att motionerna o styrelsens beslut i god tid innan alla årsmöten kommit till allas kännedom på SPTF hemsidan så man kan sätta sej in i frågorna och tycka till, framför allt på klubbarnas årsmöte så dess valda representanter vet hur man skall rösta osv på förbundsstämman!!!

Det är i mitt tycke en självklarhet att alla skall ha möjlighet att ta del av infomation och om vad som skall beslutas och vad man skall rösta om på förbundsstämman, så jag känner mig mycket nöjd med att jag lyckades få med både styrelse och förbund på stadgeförändringen så att detta blev möjligt.
Bengt
#3 Det är sånt som kallas "snyggt jobbat"
!
Alla "därute" i klubbarna som är intresserade av motionerna o hur man vill rösta är säkert tacksamma över tillgången till dem på hemsidan, dessutom är de ju ute i mycket god tid.

# 4 Jag har lagt ut länkar på HPTS sida till motionerna och styrelsens svar så även de som inte är inne på SPTF sida kanske så ofta men på klubbens kan se dem .
#5 Jag såg det på HPTS hemsida o jag tycker det var ett bra informationsinitiativ av dej
!

#6 Vet ju själv hur dålig jag kan vara på att titta på SPTF under vinter tid ;-) .. Tack