Tomelilla 21/10
Är det någon som har info om Tomelilla den 21/10. Första start ,pauser eller annat
Fösta start brukar väl gå vid 12-tiden?!

Ja inte brukar de vara snabba på att lägga ut något information … man får väl gissa sig till när det ska starta ;-)

Vet inte jag tycker att det är väldigt dåligt informerat!!!

Sant Malin kankse därför det inte är så många som startar där nere bla , just för att man inte får någon information över huvudtaget …
Menar Ni alltså att det är tävlingar i Tomelilla i morgon och INGEN har fått veta när första start ska vara???
Det låter ju alldeles fantastiskt…
Jag tycker också det är väldigt luddigt. Till loppen på Jägersro får jag som ägare program hemskickade, mycket trevlig!!

Ja du Anna så är det , vi hade anmält dit en gång i år , men nu var det så att Amanda blev sjuk och jag kan tala om att vi visste inte vem vi skulle ringa , när det började eller någoting , som tur var så fick jag tag på Farmens som var snälla och meddelade att Amanda var sjuk och inte kunde komma , helt ärligt så vet jag F-N inte hur jag skulle gjort annars.
Sen råga på allt så fick vi en räkning 2 månader efter att vi skulle tävlat på startavgiften , jag betalade den 1 månade efter jag fick den men då hade de alla redan ändå hunnit skicka en ny , så det verkar som att de verkligen behöver pengar , jag har inte ont av att betala även om vi har strukit men ska jag betala så tycker man ju att det borde varit lite service innan i allfall….
Det var NOG sista gången jag anmälde dit i allfall…

Första start går väl 12 som vanligt. Och de brukar ha pauser efter lopp 4 och 8.