Vackrast Russhingst
Vilken gdk russhingst tycker du är vackast?

Gumino

Tyson har det mesta..

Junisorken

Gumino är väll inte godkänd?
Jag gillar Parat! och Tyson!

nej inte än iallafall. men han är fortfarande en vacker hingst att se på.
Tyson av dem som är i livet och Snål Av Allgunnens när han levde. Kolsvart, stor och relativt snabb :)

Micklas. Och han lämnar fina fölungar också!
Titta på:
http://www.poninhanta.net/galleria/Ponit%20011.jpg
http://www.poninhanta.net/galleria/Ponit%20018.jpg
Och det finns många andra vackrar också 

Nehe, men de va en bild på honom i Ridsport där han hade blivit utsedd till bästa hingst. =) Måste hålla me om Tyson II

Tyson e klart finast, o lämnar bäst avkommer också!:D

Gumino & Tyson är två rejäla fina hingstar! Jag hoppas verkligen att Gumino blir godkänd.
Darius Roll är också en fin hingst tycker jag! Dessutom helbror med min häst Iva!

Tejas Monljus, han har allt vad gäller utseende (bedömd 43p) Travmeriterna kommer snart också, han är bara startat ett fåtal gånger utan specielt mycket träning. vänta bara till Säsongen 2007….
Två andra fina hingstar är Kanel och Darius Roll.
Tyson II har iof fina meriter men är extriört inte mycket att yvas över….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jag gillar Skotte.Korsnäs Brådis och Ernst Rasken. Men Parat är ju vääääldigt söt tycker jag. Bästa traven har väl Tyson.

Jag tycker Engelbrekt och Tyson är väldigt fina att se på…

jag bara ääääälskar Jucent…. så jag har såklart en avkomma efter han såklart då..

jag tycker att det är tyson han är så fin och duktig

gumino e ju inte godkänd än=) men hoppas att han blir de. tycker han e grov och fiiin
Tyson II

Tejas Monljus, han är såå fiin!!

#21 Kan bara hålla med, och jag är inte det minsta partisk…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Gumino klart vackrast

Oj då, inägget publicerades två gånger. Tar bort det ena.

#25 Manicken var väldigt snygg han! :)

Engelbrekt är mums :D
Hans helbror Emanuel är också fin, men engelbrekt är ett strå vassare.
Sen så tycker jag att citrus ser rätt snygg ut också, men jag har aldrig sett honom i verkligheten så det är svårt att avgöra.

farmens hyper var fin, e han godkänd
Engelbrekt är en riktig snygging tycker jag, likaså hans lillebror Emanuel. Snål av allgunnen var också väldigt snygg med stor utstrålning, men tyvärr är han död nu.

#32 Nej, det är han inte, och kommer förmodligen inte heller att bli det, fick 36p på utställning förra året och Morgan sa klart och tydligt att han inte har någon chans att bli godkänd om han inte går väldig väldigt fort som travare, och det är ju ganska svårt så..men jag tycker iaf att han är vackrast!
Den vackraste russhingst som funnits var Dröm 131, rastypisk och travade fort! Vann SM också! Fast på "stenåldern"! Massor av russ har honom i sin härstamning!
Bond är ju bara föööör snygg!! ;) är han gdk? är han va?
Micklas! Han får såå fina avkommor!
mem ingen slår ändå GUMINO!!

tss.. Jucent är då knappast död..!!! han är i danmark!.. daaaah.. jag blir ba uppretad!

#39, Jucent såldes till Danmark, det har du rätt i, men han är död nu. avlivades den 11 juli 2006.

Ett ytterligare tillägg!
Petro är inte dum han heller hoppas han går igenom och bevarar Polar-Brunte…

#45 Så sant syrran 
Och vackra Manickens halvbror.. (samma mor)
De får ju båda 9a på typ.. Måste vara bra gener 

Maxxum är fin. Mitt sto Evita (eBond) rek 2.00 är betäckt med honom.Ser framemot ett sött föl nästa sommar!!! Hur många ston hade Maxxum i år? Vart skall han stå uppstallad nästa år?
Ripadals Jinnic, va den varckraste russ hingsten
Fast nu är de ju hans son Ripadals Janco som är de 
Jag gillar Tyson II ..har tyvärr aldig sett honom live.

#48 Tror att Maxxum bara betäckte 5-6 ston i sommar, hans första säsong i aveln.
Nästa sommar finns han hemma i Vattholma, norr om Uppsala. Förhoppningsvis är han ok då igen så att han kan tävla.

Ural Av Allgunnens:)

GUMINO är nu godkänd! =) Nu kommer Tyson II få en konkurrent som pappa i årgångs toppen. Hoppas jag i alla fall.
Lägg gärna in bilder på honom!

Jag tycker Granit är fin! =)

Det var någon som tyckte Raider var snyggast . Den personen har nog inte sett hans ben, så vinda och krokiga ben får man leta efter :S Synd på en sån häst ..

Måste bara säga Skärmnäs Pigall, I like…. :)

HAr betäckt mitt sto med Pigall
Håller med om att Skärmnäs Pigall är snygg. En duktig travare är han också. Har sett honom tävla många gånger när han var yngre, när Ritwa körde honom , han bara vann och vann. Trevligt temperament har han också. Han lämnar dessutom mycket fina trevliga avkommor!

Ja Skärmnäs Pigall var ju jättefin och han ser verklilgen ut som ett russ även om han travar kanon *ler*
Gumino! är både snällast o vackrast
sen kommer Micklas!

Ernst Rasken är väldigt fin, men helt klart snyggast är ändå Gumino.

Jag gillar Pant 595, men även Ernst Romeo 545!
Ernst Romeo är en väldrigt fin! Har själv en avkomma efter honom :) Annars gillar jag Tyson väldigt mycket! Han är också väldigt fin :)

#2 jahåller med om att tejas monljus är fin:) Tejas Monzun är ju också fin o ja hade gärna viljat se honom ett par ggr till på travbanrona… Han har kapacitet tror jag…:)
Ernst Ronaldo & Darius Roll.

Micklas

Namnlöse

Nu när jag fått hem Skärmnäs Pigall och sett han i verkligheten är ju han den snyggaste jag sett :D Urtrevlig också, ska bli jättekul att starta honom och se vad han går för :D
Nån som sett han tävla?
HAr betäckt mitt sto med pigge. Jag tycker att han är fin.

#75 Vad har du för sto? =)
Jooo fin är han alltid, och trevligare hingst lär man ju få leta efter =) Hoppas din avkomma blir lik honom =)
#76 Jag har betäckt min Kanazta med honom

#74 - Visst är han LÄCKER!!!!!
Hälsa han från hans bebisar xD

#74 Kul att så många gillar Pigge, han är bara för härlig!
Vi (Holmqvists) ägde honom innan han blev gotlänning. Bättre travare, med bättre löpskalle och hjärta kommer du aldrig att hitta. Han ger allt och lite till, men han kräver en del träning. Det var det som stoppade oss från att utveckla honom ytterligare. Utan bana eller vidare bra träningsmöjligheter så tog det bara stopp. Det blir säkert kanon, lycka till!

#79 Men va kul :D Har ni mkt bilder och så på honom? Vore ju kul att ha!
Hoppas det blir bra, han verkar vara en toppenkille i alla fall! :)
Vagabond, när han levde.han har ju lämnat dom överlägset bästa ponnytravarna.

Jag tyckte Furir var fin. Han hade en annourlunda färg som inte är så vanlig bland russ.

ja micklas är snygg men det är också tyson II och gumino.
men sen finns det en hingst som jag tycker är snygg också korsnäs brådis
Raskens Victor, Ernst Ronaldo, Hults Pomir,Lurax Ess, Tyson Og det er vel dem?