syskon eller??russ bara

Gör ett besök på

hejsan! jag har ett russ efter polar, en liten en på 116 cm=) hon e fyra år och fux, de e hon some på den lilla bilden
Ja, gå in på Kålmans sida, address ovan. 6st helsyskon och två halvsyskon till Polara finns det.
tack det är lite roligt och veta sånt!

Det finns en helsyster på Gotland som heter Kålmans Pensé, vet inte om tjejen som äger henne är medlem här, men det är en jätte söt liten fux, vann senaste tävlingsdagen på visby och fick nytt rekord 2,03 någonting hon har startat i både kriteriet och i derbyt.
Va roligt för henne!
Jag tycker det är roligt att forska om ponnyns förfluttna!!

Jupp. Hults Pomir:) Han har gått 1.53 här i Norge 

är den från polar eller busiga bärta
Hults Pomir är efter Polar, mamman heter Mi
okey!!jag förstog nästan att de var så…
Har ett sto efter Polar, dock ej efter Busiga bärta.
vad hetter hon??
Pozzi
Ja jag har hört tallas om henne en fin häst va!!
# 16. Jasså, vad har du hört om henne då? :p Jo i mina ögon är hon en fin häst :)

#0 Oj, din ponny har många helsyskon! Vi har en 2-årig hingst, och vi hade även Kålmans Pärla förut. Hon står nu hos uppfödaren och är i avel. Men hon har rekordet för 3-åriga russ och 4-åriga russton!
Vilken trav! För att inte nämna löpskallen, men de vet ni väl alla om som har Polar-Busiga Berta-ponnysar!
ja jag har mäst läst om henne hon är ju en väldigt fin ponny vad jag har hört så!..
Haha ja det vet man nog… Asså polara (min häst) är jättelik kålmans pärla!!Dom har samma färg och alting!!hehe
#19 Okej :):) Kul att höra att någon har hört talas om henne :P

ja hon är fin!!