15+ ??
Hej, har hört lite om 15+ nu på sajten. vad menas med det och vad händer? haha har inte haft nån koll på nånting under vinterhalvåret..

Numera får man starta hästarna tom 18 år istället för 15.

jaså? fanken vad kul. blir det ngn övre gräns för ponnykuskarna också i kat B tro?
Vi på kat B får inte vara över 25 år

#0 Men lotta, har du legat i ide hela vintern? dax att vakna nu när det snart är årsmöte :-)
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#4 haha, jaa jag har bara varit ingrodd i stortravet och jobbat och sett till så jag fått blödande magsår och luggit på sjukhus nästan hela vintern. så jag har inte haft NÅN koll alls på vad som hänt på ponnytravsidan!
#Jo, det vet jag. men det vore roligt om de kunde göra lite lopp för sådana som är över 25 så småningom så kan jag fortsätta tävla deliten sen när jag fyllt 25;)

#5 tråkigt att höra att du vart dålig..!
Men du får nog ta å läsa igenom vilka regler som ändras till 2009, det är en hel del förändringar! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#6 haha, ja jag får nog verkligen ta och göra det! annars kommer jag garanterat åka dit för det mesta…du vet ju hur jag är;) ja det var lite tråkigt. inget som har stämt för mig alls under vintern. inte bara luggit på sjukhus utan har fått mitt bankkonto länsat från min lön de senaste 3 månaderna så jag har fått bytt konton 2 ggr. Delit gick igenom staketet och sprang rakt igenom en brunn för ett tag sedan men är tack o lov snart redo för att börja tränas. de enda som tränar på bra just nu det är Stardust och Pirana. fanken vad fina de är<3

#7 Du har väll koll på att det är årsmöte på Söndag? Hoppas vi ses där….
Jerker Klang,

jajamensan. det är klockan två har jag för mig. jag mamma pappa och Micka kommer:)

Låter bra det, får surra vidare då…..
Jerker Klang,