Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 529 ggr
Belindaa
0

Godkväll 5/2

Vad har ni för planer inför kvällen?
Vad har ni gjort idag?

Själv har jag varit på skolan idag, som vanligt :) Mina planera inför kvällen….bara vara hemma och ladda för fyra dagars ledighet ;) galet skönt!

thilda-
0

Godkväll!
Jag har inget planer på vad jag ska göra. Jag har åkt på magsjuka så för min del blir det till att ligga i soffan och jäsa, o spy i mellan åt =(
och försöka kurera mig så gott de går så mamma kan släppa ut mig så jag får gå till stallet och motionera ponnyn ;)

Dolores
0

Ja vi hänger väl på tråden med "sjukdommar" tre av fyra är krassliga med halsont, feber , hosta etc bläääää…

SLennartsson
0

God kväll

Min dag har varit sådär.
Min farmor avled i morse. :(
Så har varit mkt med det idag.
Körde Morian en tur för att få lite annat att tänka på.
Ikväll blir det bara en film och sova. Möla i mig godis o Cola. Bara va!

Katitzi
0

# 1 krya på dig ;)
# 3 vad tråkigt att höra :'(

Idag har jag varit i skolan, blää för den typ ;)
Efteråt blev det hem och byta om för att sedan åka och rida lektion, gick bra faktiskt ;)

Ikväll blir det att plugga, kolla tv, godis och sova ;)

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

hannabrink
0

Gokväll!

Va på den där ishallen i Lund me skolan idag & åkte skridskor så slapp i alla fall en massa lektioner. Sen blev det en snabbis till stallet bara då ponnyn fick vila idag. Stack hem igen & gick till gården sen för att vara lite social. Baka kakor där & åt nog lite för mycket för har ont i magen nu haha. Har matteprov imorrn så får väl läsa på lite snart innan man får ta & lägga sig. Hade gott!

#3 Åh vad tråkigt att höra :(

Belindaa
0

#3 vad tråkigt :(

Hovgarden
0

#3Fy så tråkigt…

Jag har varit hos mina föräldrar och ätit i kväll. När jag tog in hästarna halkade jag o slog i armbågen :( Lite mörbultad o trött.. Kanske glor på tvn sen, eller sitter kvar här. Sambon är borta så det är lite ensamt…

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

AndreaJonsson
0

Då var det min tur :) Min dag har bestått av sovmorgon till klockan 10.30, började skolan klockan 13.00 idag istället för 08.30.

Ni kanske läst på internet eller i expressen/aftonbladet om St.Eskil gymnasium skola som blev bombhotad igår och att det skulle bli Sveriges första skolskjutning?! Det var min skola, satt själv inlåst i ett klassrum halva dagen med massa poliser omringandes igår och därför slapp vi skolan idag och satt bara och pratade egenom allt som hände igår.. Var rätt omtummlad när man fick slussas ut igår tre och tre tillsammans med ett gäng poliser som gick runt oss.

Så idag har jag vart i skolan 20 minuter, sen fikade jag med ett par kompisar och sen hem och slöa!!

Har blivit halvt avsparkad benet av en häst så jag går på kryckor och får tyvärr inte träna mina hästar , tur man har medryttare/kusk!!

Hoppas alla haft en bra dag/kväll :)

Belindaa
0

#8 usch vad hemskt! :O
Har du ingen länk till expressen eller aftonbladet? kan inte hitta :(

Belindaa
0

Har hittat nu…usch, kan inte tänka mej hur jag hade känt mej om det hade hänt mej..

Mandah
0

I dag har jag ridit lite hästar oså ^^,

Sen ikväll blir det mest slappa,sova x) ska upp tidigt imon och åka till jägersro :)

hermitage
0

har kört shettis hennes nya träns kom idag så man var ju tvungen att testa den;)alltid när man kör henne själv ska hon vända hem men lyckas aldrig.ska snart se film.ska till ikea imorn

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

AndreaJonsson
0

*9 , ja man kan säga att de va rätt obehagligt :/ Och asså det var polishundar och poliser överallt. Vi satt inlåsta i olika klassrum och en del satt i våran aula och fick liksom inte så mycket information. Poliserna drog ner alla persienner för fönstrena eftersom man inte ville visa vilka elever som satt i vilka klassrum. Den största paniken kom när läraren fick besked om att de var tvungna att låsa dörren , liksom låsa in oss :( Och de sa " Ni är nu inlåsta och kommer inte att få komma ut" Så hade han(som skulle skjuta) kommit hade vi ju inte kunnat fly någonstans, för de var några som testade och som verkligen ville ut men de blev stoppade av poliserna direkt, som verkligen inte var på bra humör. Vi satt ju inlåsta i många timmar så om de var någon som skulle gå på toa så var man tvungen att omringas av poliser eller lärare.. :( Men nu är de över så nu gäller det att tänka framåt :)