Godmorgon 14/2

God morgon, här är det - 9 grader och över 1 dm snö.
Idag är det års möte i klubben ÖLPTS som jag ska gå på.
Ska bli kul o se vilka som får ta emot de fina priserna !
Och till sist, grattis på alla hjärtans dag till er alla………

Här är det -4 och det blir väl uteritt här med lite chokladhjärtan på kvällen!
Glad alla härtans dag!<3

Här är det -14 och solsken, snön sitter som fastklistrad på varenda liten kvist. Jättefint! 
Idag skulle vi till banan med harry och yang, men imorse var det -20 här och man kan räkna med ett par grader kallare där, för kallt för träning så det sket sig totalt, tyvvär. Nu vart det alltså total förvrängning i planerna, jag ska fota lite idag så får hästarna ta det lilla lugna, det kan dom endå behöva.
Ha en bra alla hjärtans dag
Här är det -5 och solen skiner ;)
Jag ska nog ut o tolka jag också, och rida :) Sen så ska man nog käka god mat och massa hjärtan ikväll :D
Glad alla hjärtans dag på er! :D

Här är det kallt men soligt och fint! Vi har snö och det är halt på vägen så någon körning blir det tyvärr inte idag, kanske imorgon.
Ska snart gå ut till hästarna och fixa lite och jobba lite med 1-åringen :P.. Sen ikväll blir det bio med kompisarna :D.
Ha en trevlig alla hjärtansdag idag<3
Tror det ligger på 0 grader är faktiskt, solen skiner :D
idag har jag varit och ridit Joppe och han börjar bli riktigt duktig i monten nu, knattar på ;)
Sedan var någon och provred meadow idag, tror dem skulle ha henne så snart åker väl hon med :/
Sedan idag på morgonen åkte min pojkvän på skidresa och kommer inte hem förens om en vecka, hur ska man överleva :O
Ha en fortsatt trevlig (L) dag <3
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com