Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1242 ggr
Falubo
0

Treåring!

Hej!

Vilken tror ni blir årets treåring inom ponnytravet i år? Vem tror ni kommer till kriteriet? vem blir kul etta?

Detta är lite roliga frågor tycker jag, eller vad säger ni?

Stallmima
0

Vi fär väl se när säsongen sätter igång Flört

PromiseMinanMorfeus
0

Det var inte lätt att veta:P Får väl se i slutet av säsongen…

joooossan
0

Som föregående, omöjlig fråga ;) Finns jättemånga treåringar som ska komma till start, sedan vilken av dom som går längst är ju rätt svårt att vetaFlört

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Falubo
0

Javisst är det omöjligt att säga, men man kan ju spekulera lite på skoj eller?

Mixie
0

Jag ser fram emot att få se Marelds förstfödda =)

//Mickan

Stallmima
0

#5 Jasså Förvånad  inte du vet vem då ???????

NatthaBlom
0

Jag tror på Turbo ;)

Belindaa
0

Jag tror att Razmus Raid kommer att bli riktigt duktig, men sen beror det ju på när han börjar komma ner i tiderna, har hört att han inte ska starta så mycket (rätta mej om jag har fel Flört) vilket jag tycker är smart och bra :)

amandahandersson
0

Lite tidigt att spekulera, men så hör på förhand tycker jag att 06-kullen ser ut som en riktigt jämn och vass kull! Många hästar med fina stammar - både Marelds och Zabines förstfödda kommer ut. Sen vad man läst och sånt, så verkar det vara många bra 3-åringar som säkert kommer göra bra ifrån sig.

#8, vad roligt att du tror på min Musse ;) Bara han sköter sig och visar vad han kan på banan så tror jag inte heller att han kommer skämma ut sig direkt. Det stämmer att han inte kommer starta så mycket, planen är att debutera i juli i alla fall :)

muskot
0

Jag tycker det ska bli spännande att se Angels (& company..) lillebror!

SLennartsson
0

Det kan man knappast säga förrän man vet vilka som kommer ut och efter kval och så..

Men hoppas såklart på min egna efter Micklas.

Mixie
0

#6 Fast bäst av alla blir ju såklart lille Wirre!! =)) Min favvo!

//Mickan

Stallmima
0

#12  Skrattande

Mille
0

Lite svårt att säga eftersom man inte ens vet vilka som kommer ut än. Men såklart hoppas jag på min egen och klubbens treåringar. Det ska bli kul att se Ronaldos första kull, och sen har Engelbrekt många avkommor på g som jag vill se.

Kriteriet hade varit kul att satsa på, men jag gissar att det krävs tider som jag inte vill att min treåring ska gå för att platsa.

ErikaAndersson
0

Ska bli kul att se skottes avkommor. Men även ekslätts nya :)

amandahandersson
0

Vad tror ni kommer behövas för att vara längst fram i Kriteriet i år?

Jag tror i alla fall att det komemr krävas en tid under 2.00, och jag tror att Kriteriet kan bli en jämn uppgörelse!

divansson
0

#16 Jo det lär nog vara under 2.00 som gäller, skulle inte förvåna isåfall.

ErikaAndersson
0

För att vinna kriteriet så 2.00 elr snabbare tror jag verkligen ja, men hos kat.a tror jag det är som förra året ungefär.

MagganS-B
0

Leilus sista….Lissi Ess, 3 år!

marika-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svårt att säga innan säsongen ens har börjat.. men jag tror och hoppas mycket på min egna Dumle Ess som har gjort fantastiska framsteg under vintern.

Men honom tänker jag inte ta ut förens kanske i augusti (om han är mogen då vill säga) så det blir nog inte många starter för honom i år. Utan vi satsar nog lite mer på 4-års säsongen Flört

Mandah
0

Oj, de är nog lite svårt att säga nu innan de kört. xD
Men man får väll se sen när sässongen börjat köra igång ;)