Loppet i Italien!!
vilka hästar är det som ska dit och tävla jag vet att det är Danielle och Dynamit men vilken är den tredje? Var det Månstorps Hoffa eller Ludde II?? Vem tror ni i så fall kommer först i mål av dom svenska hästarn ?? det är ju Italjenska hästar med också vem vet vad dom kan gå.. Det återstår att se..
Kommentera Gärna!!!

DANIELLE! ! ! !

Jag tror nästan kevin oscarsson och Danielle kommer först i mål av dom svenska shettisarna.
Ludde II är den tredje.
Jag tror på Dynamit II :D

Ska det bli ett lopp i Italien??!! De e ju skit roligt! =)=) Skulle tro att Dynamit kommer först. Men Oscarsson har alltid fart på sina hästar. Varför är det "bara" tre svenska hästar? Finns det många shettisar i Italien?

När är det?
veem veet?!! :P hemligt kanske ..hohoo

Men du ska bara vara tyst Camilla.. Frågade intet dig… :P
MEN SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG D DÅÅÅÅ!!!! Visste la FAAAN inte JAG!! X)

#8 och #9 = *HOST HOST* nöööörds:P

#10 Det var Camilla som började.. Skyll inte på miig Jonna :D
Och ditt inlägg var ju inte mkt nödvändigare (A)
Vadåå..Anna kunde ju faktiskt skrivit att d inte va t mej..hur lätt e d att veta att ja inte får svara på d hon skriver o frågar?? x)…hahah hmm jonna håller faktiskt me anna ..hahaha dina inlägg e inte så nödvändiga heller..hohohoho… :D

Men ge er, det blir ju bara drygt, haha! SKÄRPNING!
just det S K Ä R P N I N G A N N A N O R R E N G E!!!! XD

#14 Jag hänvisar nu Camilla till vår egna tråd. DÄR kan vi skriva vad vi vill! :D Bra va?
Anna ja hänvisade mej till sidan själv!! X)…kanonens!!

Den 1:a oktober går loppet.. och det är bara 3 svenska jag vet inte varför… Men jag tror det står mellan Danielle och Dynamit men vi får väl se.. .

Kevin & Danielle & 2 till från Sverige är inbjudna till Italien, Milano. Banan heter San Siro. Loppet går 1nov det är en kuskmatch mellan Sverige, Rom & Milano.Tror att det är 12 Italienska hästar.Dom betalar allt. Även flyg för hela fam.
Kevin & Sussie åker med hästarna dom andra deltagarna flyger.

dem 2 till är ju Dynamit och Ludde II ;;)

Jag Tror på Dynamit jag …

Jag tror också på Dynamit! Så fin som han har sett ut de senaste starterna..

Jag tror Danielle. hon vart grymt bra på femårsmästerskapet men vem vet dynamit har oxå vart riktigt bra. ja tror nog att de står mellan dom två.

Jo Danielle var skit fin på 5 årsmästerskapet , men hon har ändå lite lättare till galopp tror jag än vad Dynamit har haft , men man får ju hoppas det blir kamp för det är skitkul när det blir så…

Hoppas på Dynamit! ;D

Är det nån som vet hur fort dom går i Italien då?

När jag var i Milano förra året under Orsi Magnelli så hade dem ett uppvisningslopp med en 4-5 shettisar under tävlingsdagen, de gick ju inte mycket snabbare än 4.00 i alla fall:P:) Men det finns ju säkert ponnier som går betydligt snabbare än vad dem gjorde:)