Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 911 ggr
Katitzi
0

Godkväll 15/2

hihi min tur att skriva inlägg som detta :')

Så vad har travfolket gjort en dag som denna då? Haft en bra söndag? Börjar erat sportlov med imorron?

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Katitzi
0

Själv så har jag varit ute och kört min ponny i den djupa snön ;) mysigt var det att komma ut bland de snötäcka träden :D

Alexandra Wisén

Cnox
0

Jag har jobbat ute hos goop som vanligt. sen hämtde jag upp Micka och åkte hem och duschade. sen åkte vi in på VPTS möte och fick höra på en massa intressant. Sen utnämndes min ponny Björksta delit till andraplaceringen i Olle Goops och Erik berglöfs vandringspris vilket var riktigt kul!! Grattis till Jerker Klang och deras Troll Twix som vann ligan väl förtjänt!!:D

Geminii
0

Idag har jag kört häst på "riktigt" för första gången sen november förra året. Skulle hjälpa en kompis :) 
Var trevligt, dock i kallaste laget. Dessutom fick jag en lite känsla av saknad, saknar min Gemini. Men jag vet att han har dt bra och stormtrivs uppe i skellefteå. Det räcker att köra nån gång ibland för min del :)

Millaaann
0

Jag har varit ute och kört Nicke och Rondex i det soliga vädret, båda två var väldigt pigga och fina :)..Annars har jag kollat på Sverige när de gjorde bort sig i alpint :P

hannabrink
0

Har varit ute & kört en runda i skogen på eftermiddagen. Så himla härligt när det är så mycket snö och underlaget är perfekt, helt packat och bra! Körde förbi en liten gård med små russingar som är efter Skotte om jag inte har helt fel. Den minsta är för gullig & kan inte hjälpa att man blir lite sugen på en till även fast man inte har tid tyvärr. Något som är ännu härligare är ju som sagt att sportlovet börjar imorrn :) Blir nog bara lata dagar framöver känner jag på mej!

ryttarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Grattis till andrapriset med Delit, den var du verkligen förtjänt av, du borde ha specialpris i envishet oxå…….

Bidrar med en bild på pristagarna i just denna kattegori, eller deras kuskar iallafall. Övriga bilder och lister Kommer förhoppningsvis snart upp på vpts.se

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

joooossan
0

Idag har jag kört Stjärnfall en runda, gick super :) Tränade även dressyr med Dite idag, gick oxå bra :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Stallmima
0

Denna kväll har tillbringats på djursjukhuset med katten som kom in skadad på eftermiddagen, trodde han var påkörd och brutit benet Gråter men som tur var det inte så farligt. Sen var det bara att skena till stallet och mocka och kvällsfodra. Körning hanns inte med då hade jag varit kvar där än.

Katitzi
0

#8 vad bra att det inte var så jättefarligt med katten ;)

Alexandra Wisén