Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 452 ggr
linnrisedal
0

Ungdomstinget

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som ska upp till stockholm, och gå på ungdomstinget den 18-19 nov?

Ska upp skriv gärna vilken klubb ni kommer ifrån.Själv kommer jag från Åby ska upp med Orsimo och Emil Z. As skojit.

Var där förra året!

Miii4
0

Är sjukligt sugen.
Men tyvärr dissar jag Sthlm för en Snook-konsert hemma :P

Millaaann
0

Jaa, ja blir inte ensam hemma… tack MIA!! :)

Anna_
0

NEEEEJ, ni måste komma.. Suck.. Jag ska ju dit nu..

Anna Norrenge - Kalmar, Josefina Aronsson ska med härifrån också.

Millaaann
0

Anna, jag vet att de här är mycket svårt för dig.. men det finns hjälp som du kan få. Jag vet en mycket bra psykolog som är expert inom detta område.

Hahahah :P

JennyBrunzell
0

haha ha så kul på mötet! Jag och janina ville åka men nu blit det nog två andra eftersom vi var förra året! FRAMFÖR ERA ÅSIKTER :)

LindaBlomberg
0

Från Gotlands russtrav klubb kommer Anna-Karin Hansson och ZofiA Blomberg.

Impulz
0

Jag ska inte upp till, men ner till ungdomstinget! Kommer från Gävle och jag var där för 2 år sen, ska bli kul att vara med igen!

Jossaa
0

#1 Mia dissar travet för en konsert! Förvånad

Dåålig stil Ledsen  *mohaha*

Anna_
0

#8 Menar du det? Tkr det är vääääldigt dålig stil Miaa :#

equuleus
0

Jag ska åka på ungdomstinget, kommer från bergsåkers ponnytravklubb var där förra året också :)

Miii4
0

# 8 och 9 .Om ni visste vad jag offrat för detta ;)

Dessutom blev vi Unga rejält överkörda sist jag var där!

primusa
0

#11 Överkörda? Av vem eller vilka? Fram med fakta, så ungdomarna den här gången vet hur taktiken ska läggas upp…

Miii4
0

Jo, vi fick "bestämma" saker, alla var någolunda överrens. Däremot vinklade ledarna för helgen detta till något som vi unga inte alls hade kommit fram till, på rep. mötet. Det dom lade fram var nämligen inte alls vad som sades och jag minns att det blev en del hetska diskussioner.
Detta gjorde att väldigt många kände sig överkörda. 

Gjorde nog inte saken bättre att ledarna var av sin bestämda åsikt redan innan mötet och gjorde i stort sett allt för att få med oss unga till samma åsikt.

Så mitt tips till alla som ska upp är verkligen att gör er hörda, det är ingen som kan säga att ni är dumma eller konstiga för att ni har åsikter. FRAM MED DOM! :D

Ylva_Sundbyholm
0

Jag va uppe på ungdsomtinget 2003 tror jag att det var då var det precis lika dant. De som höll i tinget hade sina åsikter och förväntade sig att vi skulle tycka lika dant. De hade även bjudit in en person som skulle pratar för deras åsikt, men inte någon från den "andra sidan".

Jag ska även dit i år, får se om man tycker det är ngt annorlunda i år jämnfört med då.

Mvh Ylva

Miii4
0

Ylva, det var nog samma år tror jag :P 

Hoppas VERKLIGEN dom ändrat upplägg!

Ylva_Sundbyholm
0

Ja det är mkt möjligt, kan ju hoppas att det blivit bättre. Jag vet att Bea och ja va inne i hetstriderna hela tiden för vi tyckte nästan aldrig som de som höll i tinget. Vi är sånna som står på oss men kan tänka mig att många andra både uppfattade oss som jobbiga och konstiga och de som höll i tinget. Det är ju inte meningen att man ska åka där ifrån och vara osams.

Ylva

Impulz
0

#15 och #16 Jag var också där det året och visst blev det lite tokigt det där, men det var ju också det första ungdomstinget som hölls, så vi får hoppas på att dom har lärt sig av det!

Cherriese
0

jag ska dit.. nu när mia stannar hemma.. :)

Anna_
0

#18 Weii, någon som man känner som ska dit :) Hihi.

Är det bara du från Hd som åker eller är det ngn mer?

Annelie-
0

Jag jobbar på hotellet där ni skall ha detta arrangemang och det är jag som har hand om bokningen. Sitter precis just nu och lägger in alla anmälningar.

Massor av roligt ponnytravfolk kommer det!

[cancan]
0

Jag o Rebecca Appelqvist från Tomelilla ponnytravklubb kommer också..

Cherriese
0

#19 de e bara jag.. :) sist jag var iväg kände jag ingen o så va jag inte så gammal heller, d va jobbigt.. men nu ska de bli kul..

juliapettersson
0

Är alla välkomna eller är det ett begränsat antal personer som får åka från klubbarna? Oskyldig

linnrisedal
0

de e 2-3 stycken från varje klub som åker tor jag

Cherriese
0

jag e ensam från halmstad.. men de e väl en kostnads fråga också hur många varje klubb skickar.. :) det viktiga är väl att man kan framföra åsikter o är man yngre så är det nog bra om man har någon äldre med så man slipper bli "bortglömd".. :)

Miii4
0

Hoppas du får kul Erika! :)