MALOO UTLÅNAS
Jag tänkte låna ut Maloo som fölmärr ett eller fler år. Hon är E Ripadals Benni U Tina
Maloo har 2.03 i rek och fått 39p utställning, hon är verkligen ett toppen sto och fått ett föl innan. Hon är dräktig nu och förväntas föla i början av Juni.
Gå in på vår hemsida och titta på henne www.dala.mbz.nu
NÅgon intr så hör av er på min mail eller Pma mig

Får hon inte lånas ut som starthäst?

Hon ska föla i början på juni så de kan bli lite jobbit för henne 

Tack Erika jag har dåligt med bilder på denna datan du får gärna lägga in fler

#6 Tackar :) fiiina Maloo

Puttar med en bild
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#8 Vad kul att få se en massa fina bilder på henne.

ja okej sorry visste inte det. Vem är hon betäckt med? & varför tävlade hon inte mer ifjol?
Antagligen för att hon betäcktes…………………..
!

#15 jo men de kan ju fortsätta tävla efter också…
Men om de inte tar sig o måste betäckas om, så bör man kanske ta det så lugnt !

#17 ja ioförsig. vem är hon betäckt med? vet du det?

#18 Så nu är jag vid datan igen och kan svara på dina frågor.. Maloo är dräktig med Korsnäs Brådis. Jag valde att inte starta henne mer pga att jag inte hade någon tid för att träna henne, hade de funnits fler timmar på dygnet hade hon startat säsongen ut hon är ingen som stressar upp sig direkt så hade nog klarat av att starta utan problem.

#19 hejsan anne! jag förstår! riktigt fin häst och en riktigt fin hingst hoppas det blir ett toppen föl.

#20 tackar tackar Ja de är hon verkligen synd, att du inte sett henne föl efter Skotte hon är bara helt underbar.

#20 du menar mandarin? :)

#24 ja de gör jag

#25 ja okej men hon har jag sett på bilder iallafall :) ska jag skicka bilderna på skotte sen mila en dAg?

#23 Men vilken läckerbit! 

Nu är Maloo utlånad. Jag vill Tacka alla er som har visat intresse för att låna henne.

vem har henne nu :D?

Hon är verkligen vacker!
Josefinejumpforjoy.blogg.se