Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1278 ggr
NatthaBlom
0

Glädje?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni på senaste tiden känt så mkt glädje i det du och din ponny gör så att du sitter och skrattar högt för dig själv?

Jag har nu de 2 senaste dagarna ridit Mawerik för första gången efter hans benbrott i höstas, det var länge sedan jag såg han så himla lycklig, första dagen fick han jobba lite dressyr på en åker mitt ute i skogen och igår var vi ner till banan och jag skulle bara jogga några varv på innerbanan..

Men vad tror ni ponnyn gör om inte slänger upp svansen i luften o drar i väg i full trav, självklart tungan över bettet som vanligt, jag kunde inte annat än att skratta av glädje samtidigt som jag hade fullt upp med att han inte skulle få springa så fort som han ville.

Det är så underbart när man verkligen får bekreftelse från ponnyn själv att han mår bra och tycker att livet leker!

Belindaa
0

Vad kul att han äntligen är frisk! Skrattande

Och ja, visst är det underbart när man märker att hästarna verkligen älskar det dom gör!

joooossan
0

Åh va härligt att höra! Han är bara SÅÅ vacker!Skrattande

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Stallmima
0

Gud vad roligt att höra om hans livsglädje Skrattande han är ju så snygg, och lycka till på gotland. Håller tummarna

NatthaBlom
0

Tack hörrni :D

Är det ingen annan som har något kul att berätta om?

giffan
0

jag visste inte att han brutit benet, bara att han blev skadad, var det i transporten efter linde tävlingarna va??

Super kul att han mår bra igen iaf!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Karsk
0

Vad kul Natta :D Karsk var också sårdär när jag satte igång han efter att han varit skadad :D det är så kul :)

Zeleno
0

Gud vad kul att han börjar bli frisk,:D

skott
0

Jag blir glad när jag tar Skotte på en tur, den mannen har fortfarande sina "gamla takter" i sig.

Polenta
0

Jätteroligt att höra! :D Tänk, jag önskar Polenta kunde göra så ibland på banan med … men den dagen, den sorgen :P Lr hur man nu säger ^^

Btw, så blir jag jätteglad när Polenta är pigg, framåt och verkligen på G, när jag släpper henne i en annan hage och hon visar upp sig med svansen rakt ut .. finns en massa saker som gör mig glad! :)

NatthaBlom
0

#5 jo det var efter linde tävlingarna i transporten :/

Katitzi
0

Vad roligt att höra att han är bra igen ;)

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

casandra
0

Härligt att höra att han är bra igen! :)

Och visst har man kännt så, att man är så lycklig att man sitter och skrattar för sig själv och tillochmed glädjetårarna rinner längs kinderna. Senast i förrgår var jag just så lycklig, var ute och red barbacka på Moses, första gången han reds efter skadan ( har motionskörts lite grann) och vi skulle ta en kort galopp över en snötäckt åker, jo tjena tyckte han och drog iväg i full fart. Och jag kunde inte sluta skratta, vädret var perfekt och snön yrde runt oss, och han var så jäkla lycklig, öronen spetsade rakt fram, glimten i ögat och han bara njöt över att äntligen få sträcka ut sig och bara vara skadefri!

NatthaBlom
0

#12 ahh vad härligt det lät :D