För stor?

Nä inte speciellt mycket men däremot ser sadeln ut
att ligga för långt fram =)
//Mickan

Tycker som #3 :)
# 3 & 4 okej tror inte den ligger långt fram utan att det är jag som sitter lite längre bak ;)
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
kollade igenom bilderna igen och den sista där ser den faktiskt ut som den ligger långt fram, får ta och kolla upp det :S Varken min häst eller sadel nämligen ;)
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Du är inte alls för stor, men du sitter lite långt bak i sadeln! Keep on riding!

#8 Jag tycker det ser bra ut! Klart hon kan starta han i monté :) De är nog inga som helst problem.

#8 Tycker inte att det är några som helst prblem för henne att rida monté på honom :) Lycka till!

Håller med, varken #0 eller #8 har för stora ryttare! ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Glömde säga de men #0 är inte alls för stor heller! Bara att rida på! :)

Håller med föregående :)

Jag håller med de andra - jag tycker varken #0 eller #8 ser för stora ut för att rida dessa hästar i monté.
tycker ingen av er ser för stora ut!:)
Håller med, de e bara & rida på! :)
Bra tråd det här. Hoppas flera som funderar på storlek lägger ut bilder. Måst evara mycket bättre än att bli stoppad på tävlingen sen.
Jag tycker båda ekipagen passar ihop.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

tycker inte du ser förstor ut
#19 Kan jag tycka är gränsfall, men kläderna kan vara missvisande. (tror inte du tänkte rida lopp i dem iaf)
#20 Tycker jag ser ok ut för hemma ridning, speciellt om hästen jobbar i en bra form och bär sig ordentligt.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#22 ! =)
#19 jag skulle inte säga att du var för stor iallafall. Kläderna är nog missvissande dessutom ser man alltid mkt större ut barbacka.
Ryttaren på #0 tycker jag är svår att se, då hon sitter ihopkrupen & väldigt långt bak med korta läder. Det är svårt att se då…

Då kan väll jag också fråga vad ni tycker. ^^ Är jag förstor?
Sitter i montesadeln, kommer ju tävla i den sen så, men rider oftast i min andra ''rediga'' sadel, och då kommer man ju lite högre upp också :P
puttar upp lite ;)
#27 tycker du inte se förstor ut .tycker du ska rida på:)
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3