Hur tränar du?
Hur ser ditt träningsschema ut?
Rider du din häst, eller bara kör?
Hur många gånger i veckan kör/rider du din häst/ponny?
Vad gör ni när ni kör eller rider? 

Jag brukar för det mesta köra Polenta, men det händer att jag rider med och brukar tömköra väldigt mkt med.
När jag kör så på vintrarna kör jag runt på dom vanliga bilvägarna, kör länge och försöker hålla ett lagomt tempo, har gärna sällskap med. Kör i mkt kuperad terräng, backar, nerför, osv ..
På somrarna har jag "bara" 2 rundbanor, och en rakbana att hålla mig till .. jag försöker undvika att köra där på vintrarna för att Polenta inte ska bli less att springa på samma banor hela tiden. Rakbanan kör jag intervaller på .. både galopp och trav.
Brukar ta med henne till min praktikplats, köra på gårdens banor där .. riktigt fina vägar där :)
När jag rider brukar jag rida barbacka, försöka ha sällskap med. I somras red jag lite galoppintervaller med henne, det tyckte hon var roligt :) Jobbar på lite i paddocken med henne också.
Tömkörning och longering, jag gillar bäst tömkörning .. tycker hon är riktigt roligt. Hon ser verkligen jättemaffig ut när man tömkör henne, superrolig att tömköra.
Det händer även att jag låter henne springa av sig i en paddock eller en oanvänd hage nu på vintrarna, även det är uppskattat, kan väl inte direkt säga att det är ngn slags träning men ..
Jag har inget riktigt träningsschema som jag följer, jag har försökt men jag har verkligen jättesvårt för att hålla ett schema. Jag gör lite .. som jag vill, är väl en nackdel iofs.
På somrarna brukar jag rida iväg och bada med en kompis, var inte så populärt av henne i början - vattnet var superläskigt ;) Så jag fick offra mig att gå i före henne .. men sedan dess plumsar hon gärna i :D
Med våra pass har jag som mål att Polenta ska tycka att det är roligt hela tiden, och få fram viljan och glädjen hos henne, då jag tyvärr alltid tränar själv med henne ..