Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävlingar-på-sajten
Läst 7818 ggr
AnnaLundin
0

Fototävling 2006

Härmed utlyses 2006 års fototävling, för glada amatörer, där vi ska kora årets ponnytravfoto.

Den här bilden får inte vara med och tävla. Men du har säkert en bättre bild ändå! (foto Anna Lundin)

Den här bilden får inte vara med och tävla. Men du har säkert en bättre bild ändå! (foto Anna Lundin)

Regler för tävlingen:

• Tävlingen pågår till och med 31 oktober.
  • Alla medlemmar på Ponnytrav iFokus, utom juryn, får delta med 1-2 foton/medlem.
  • Juryn består av Anna.Lundin, Eva_A och Robert. Juryns jobb är att välja ut två foton/jurymedlem. Dessa 6 foton kommer sen läggas ut för offentlig omröstning!
  • Foto ska ha ponnytravanknytning på något sätt. Det kan vara en ögonblicksbild, segergest eller en ovanligt lyckad - eller misslyckad - bild på favoritekipaget. Teknisk toppkvalité eller inte, rolig eller tråkig, busig eller allvarlig - vilken bild som kommer väljas ut återstår att se. 
    Använd Er egen fantasi för att charma juryn!
  • Vår önskan är naturligtvis att fotona är oredigerade.
  • Foto skall mejlas till hippoteket@hotmail.com. Ange ditt "nick" här på iFokus. Fotona kommer läggas ut (anonymt) i en egen tråd, för beskådan. Undvik alltför stora bildfiler, de ska ändå bara publiceras på webben.
  • Vi tävlar främst om äran, men enklare priser med fotoanknytning kommer delas ut. (eventuell vinstskatt betalas av vinnaren)

Relaterade länkar

Av: Anna.Lundin

Datum för publicering

• 2006-08-13
iiirma
0

Vad kul! ^^ Bara ut och fota alltså!

AnnaLundin
0

Exakt! Och kom ihåg att även de misslyckade fotona kan vara värda att titta på! :D
Titta på mitt foto ovan, det var väl inte riktigt SÅ jag hade tänkt mig (de travade för fort :P), men visst har den ändå sina poänger!

[BroderZet]
0

måste det vara ett foto när man kör?

AnnaLundin
0

#3 Nej, absolut inte! Bara det på något sätt har med ponnytrav att göra. Kan till och med vara när någon står på huvudet i putsboxen med påselad ponny intill…

divansson
0

Okej! :D  ut å fota då! :D ponnytrav imorrn :D

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer ett bidrag från oss på slättens ..

Här är ett misslyckat på Dee-Dee N.Q kusken försvann på något vis *S*

VeronicaP
0

Här kommer ett till , hur roligt det kan vara att tävla i ösregn *S* fast får man pris så hjälper det lite ..

Amanda.Frick och Slättens Lilla MY

iiirma
0

#6 Fotona skulle väl mailas?

VeronicaP
0

yapp de skulle det *S' jag får göra det sen *S'

VeronicaP
0

Tyvärr kan  jag inte ta väck bilderna själv , blir lätt fel när man inte behövde göra det på shetlansponny forumet *S

trogen
0

Fanny Blom

_JonnaRoos_
0

Nepps det går inte, det ät fel typ av fota, försöker fixa det på annat sätt, tack ändå:)

CoolaCrossen
0

Men måste hästen på något vis ha utrustning, eller kan det vara en skön bild från hagen eller liknande (alltså på travponnyn)? Eller ska man vara helt säker på att det är en travponny, så att den ska ha utrustning?

divansson
0

*suck*  ja har ollika konstiga å roliga å allt..  ponnytravbilder då.. men jag kan ju inte skicka via e-post…  kan inte ja va me i tävlingen då?.. :p asså…

AnnaLundin
0

#14 Varför kan du inte skicka dem med e-post?

Finns de på nån websida får du väl mejla eller PMa mig deras URL, det är okej…

EllaMarine
0

Hm, när är denna tävlingen slut ? :)

En fråga till, visst har jag skickat in bilder ?

AnnaLundin
0

En påminnelse! Tävlingen pågår alltså oktober månad ut!
Därefter kommer samtliga foton att avidentifieras och publiceras här för beskådan, i en låst tråd = inga kommentarer kan skrivas.

#16 Jag tror det… Har inte sammanställt något än, så jag ha rärligt talat ingen koll…

jessssica
0

Va kul =)

Måste leta på nån bra bild nu hehe :D

EllaMarine
0

Hm .. orkar inte skicka in bilden igen .. jag minns inte om jag har gjort det, men jag tror det ..

Och skulle det vara så att jag inte har gjort det. Så får jag väl skicka in till en annan tävling, om det blir fler :)

divansson
0

:) *suckar av lättnad* det gick :D  det var nått program som behövde instaleras.. :) men de gick i alla fall ;) näst sista dagen :) men endå! :D

Johansson
0

Sänder en bild med Circa och Victor Nyman (lite bakom)!!

iiirma
0

Okej, nu är det slutfotat! Hur mkt har ni fått in på ett ungefär?

CoolaCrossen
0

Ja! Det ska bli jättekul o se vad de är för kort och hur många ni har fått =) Har det varit en sån här tävling förut är??

AnnaLundin
0

INGA fler foton emottages nu!

Jag har fått in MASSOR, så det lär ta ett tag att sammanställa detta till en artikel, där ni kommer få se alla fotona.

Det är dock juryn som väljer ut de 6 finalisterna, som NI sen kommer kunna rösta på!

Inlägget är låst för nya kommentarer