Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 1283 ggr
candelia
0

ernst romeo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nogen som har avkom efter ernst romeo?

har selv en 3 års vallak

Millaaann
0

Jag hade en 3åring efter romeo, men han e såld pga att ja inte hann me honom..han va väldigt fin med ett bra psyke (till skillnad från hans bror Bonzon x)..)..han bor numera i Danmark..

_JonnaRoos_
0

Haha millan, han som har lagt in denna "tråd" är ju han som köpt Nicke;) haha:D

Millaaann
0

Hahaa jahaaaw…visste la inte jag :P ooofan d va därför nicke va så lik den på bilden… XD

Malin6
0

Vi har ett 3-års sto som heter Rosi. En jättetrevlig häst.

FridaNyberg
0

Vad roligt att hans avkommor verkar vara bra i psyket och så =)! Han själv är väldigt stabil, kan bli lite tjurig ibaldn bara ;)! Haha!

marianne_eriksson
0

Vi har just fått hit Romeo till Skåne, och jag tycker att det är jättekul att få veta om hans avkommer, Vi har hört att han är en drummel, stämmer set? Så skriv och berätta.. Marianne Lillegården Ystad

FridaNyberg
0

Nejdå, han är ingen drummel! Var det som unghäst, men nu är han oftast snäll. Visst, han kan bli tjurig om han itne får som han vill, men han är inte elak, bara lite sur. Jag har haft han i tre år nu, och det är som tre bästa åren i mitt liv! Finns ingen ponny som han, ni hade tur som fick köpa en sådann underbar liten ponny!

Hannna
0

Kommer ihåg  Ernst Romeo ifrån början av sin karriär, Elisabet Evers hade honom och tävlde med honom. En otrolig talang men han uppträdde aningen knepigt, unghäst som han var:)

Malin6
0

Visst har hans dotter Rosi humör med men är stabil så det gör inget. :)

FridaNyberg
0

Har hört att han inte var nån ängel om unghäst :P! Det var väl därför han slöt att tävla som treåring? jag satt ju igång han först som sexåring sen.

Nån som har bilder på han? SKulle vara kul att ha :)

LinnJ
0

Min förra häst har fått ett stoföl efter honom också. Hon är redan på bestämt humör :)

Mollberg
0

Har en efter honom, en 2-års hingst u. Jarette.

Blixten
0

Jag har en 2-års valack efter romeo. Han heter O'fritz u. Cindie.

iiirma
0

#13 Han var riktigt snygg ^^

FridaNyberg
0

#13 Jag var med och körde in O'fritz :D!

Anna_
0

#13 Den ser stor ut :)

Mollberg
0

#13 vilken snygg kille! Ser ut som ett kallblod.