Kval rosett?
Har fått veta att det är många som fått kval rosett då dom klarat kvalet. Själv när jag kvalade min 3 åring i Skellefteå fick jag ingen rosett. Tydligen så var det till och med SPTF som stod för kostnaden över rosetterna. Inte för att det är ett måste att jag vill ha en, men det är ändå ett minne. Tycker att det är mkt orättvist att vissa får rosett, och vissa inte.
Fick du rosett när du kvalade?
(på bilden är det första försöket till kval, tyvärr ville hon inte volta, så då var det bara att ta nya tag)
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

På visssa ställen får man rosett men det brukar vara om det är allra första gången som den kvalar, och om den blir godkänd då :)
Okeej : )
I Skellefteå fick jag en termos(!!), då hon klarade det! :s
haha
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~
Fick rosett när Vetaprinsen klarade sitt kval.. men inte med Hulst Plexus
Ja d e la olika, ifall hästen har kvalat o startat innan men kvalar om, kanske för att den inte har startat på några år, då får den ingen. Men ja tror att vissa klubbar har tagit bort rosetter i kval nu.. Ej säker dock!
man får köpa sig en kvalrosett av sin klubb brukar det oftast vara! OM hästen aldrig har varit kvalad eller startad så kan man köpa kvalrosetten annars så kan man ej det om den har varit på banan och kvalat eller nåt sånt!

jag fick be om min kvalrosett i inskrivningen när jag klarat kvalet med min häst :)

ja fick kavlrosett på färjestad..även fast de inte var första gången ponnyn kvalade =)

Hejsan!!! Jag fick inte rosett när jag hade kvalat!!!
Jag tror att det är olika från klubb till klubb. Förut tror jag att sptf stod för rosetterna men inte nu längre så jag tror att det är upp till varje klubb att köpa in iså fall