Färgat huvudlag

Det mest passande är nog blått:)
Gå in på den här sidan så hittar du nog vad du söker =)
Här finns också en hel del
Veritas odium paretFörvånad

#2 nej nej nej! ^^ jag vill inte ha nått sånt krafs! ;) ett huvudlag är vad ja vill ha ;)

#1 ja ;) lite de ja tänkt också!
men hallå? ingen som har bild på sin ponnytravare med färgat huvudlag? 
SVART ÄR BÄST OCH FINAST!
Vet inte vad du tycker är snyggt Jag tycker det är snyggast på Ponnysar om man inte har hela huvudlaget färgat… och så tömmarna så klart.
Har nog bilder på ett vitt iaf.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#7, käken shettisen har på bilden, vad kallas det och var får man tag på det!?
#4 Träffade den som levererar till Charismas på globen förra året och dom ville väldigt gärna ta fram trav huvudlag. Så om du hör med dem på charismas så kanske de är på g.Det finns ju i plast mm, men läder är väl kanske att föredra.
Veritas odium paretFörvånad

Grönt tycker jag :)!!

Tycker också grönt, väldigt snyggt på fuxar :)

jag tycker du ska ha ett rött på en fux ;)
blå till en fux aldrig rött !
Varför aldrig rött? Det passar utmärkt!
I alla fall på ljusfuxar, tycker jag.

GRÖNT, vitt och blått är snyggt på fuxar. Men det beror ju på vad du har för färg på dressen, det är snyggt att ha lika :) :P

jag tkr grönt eller vitt =)
Tycker inte att det är så snygg med färgat över huvud taget ;)

håller ned #23, det är lite väl "ponny-aktigt" ;P men annars är det ju snyggtast att matcha med de färger du har annars (sulky, dress, selunderlägg etc.)
Jag tycker inte det är snyggt med färgat överhuvudtaget! Som julia säjjer det är lite "ponnyaktigt"

Tycker inte att du ska ha rött på en fux iaf.. Blått är nog den färg som passar bäst!

Rött går inte att ha på fuxar så äre ba =S

Jag tror det får bli blått! Men kom ju på att jag har helstängt, men de kanske går att ha på ändå?
Läder ska det va! :P

har du helstängt med "egna" sidostycken eller sådana som man fäster i de vanliga sidostyckena?
Fast ja, iofs, båda delarna funkar nog prima att ha ! =)

Jag tycker man ska ha svart, man behöver ju inte spöka ut hästarna till julgranar.
#35 Håller också med dej! Sätter man på massa färgsaker så ser man ju inte hur snygg hästen är (om den nu är snygg) man tittar ju bara på alla färger!

Äääh, Plexuz såg man att han var snygg fastän han hade allt i blått :D

38: Izabel blev riktigt snygg i rött..
Fast de måste ja ju tycka iaf.. Ja va ju med å bestämde
#35 HÅLLER MED!!!!!!!!!

41: jo hon blev ju skit snygg i det, det var ju vi som pusslade ihop tränset

man ska absolut ha rött på ljusa fuxar tyckerr jag