Era 3-åringar.
Har inte mätt våran 3-åring ännu, som 2-åring var han 118 cm men har troligen växt något tills iår . Förhoppningsvis kommer vi att mäta på lörda inne på solvalla.
Har inte mätt Morian än. Men han är runt 120 cm.
Musse mättes för 2 veckor sedan och var 125 cm verkad och oskodd :)

jag hade djinn ess för två vintrar sedan,l då han mättes som tre-åring var han 28,9 eller något. som fyra åring var vi tvungen att sälja honom för att han blev 34,5. jag hade haft honom sedan han var föl och han skulle startat kriteriet men fick hosta precis då, tyvärr. så han var framgångsrik men blev för hög, tråkigt!
Det här är min tjej Skuggan. 123,5cm.
Vikas Rondex är 119 cm och Vikas Ronanza är 121cm, de mättes för några veckor sedan.
dom två jag har mätt är 126cm och den lilla är 122,5 
#6 Va tråkigt!:(
Jag tycker ala russ är så höga nu!?:/

#10 Det var ingen liten en… Fin!
//Mickan
#12 Håller med. I alla fall de 3-åringar som presenteras här.

Hasse a.k.a Släthans tinny vart 127cm som treåring.
Musse har alltid varit ganska hög tycker jag. Tror inte han växt många centimeter i höjden, kanske 2-3, sen jag fick honom sommaren 2007. Däremot har han växt till sig.

Valkyria Dar är 1.21.7 och Qruella Dar 1.25
Ska mäta min på onsdag men jag gissar på runt 124-125:D tråkigt med de som växer över:(
18# valkyria var ju liten när vi var och kollade på vårat russ oxå, hon var liten & söt:)
# 19 Lycka till Marika, han är säkert inte för stor……
Våran Skotts Whiskey var 121 cm stor
, Dumle var 125 cm så Marika pustade nog ut. Han var fin Dumle, vi stod bredvid varandra i gäststallet.

Ijor var 127.5 som 3 åring och 128 som 4 åring så han växte inte mycket.
Ska mäta en shettis 3 åring den 14 mars tippar att han ligger mellan 100-102 cm hög, har 2 st 3 års russ hemma där den ena nog ligger runt 120-122 cm och den andra runt 125-127 cm . Men de får jag mäta senare kan bara ta 2 st med mig in på banan och då jag har en slutmätning så är det viktigare i dagsläget *S*

#26 söte hesten;P Då blir han kanske montéhäst så småning om också=)

#27 haha ja det får han nog bli :D

Vi mätte våran ena shetlands ponny Slättens Ajax och han är 101,2 så jag hade rätt bra koll på hans höjd :-)

Ernst Ronaldhino 127,5 cm
Qalle Roll 122 cm

Super Ted blev inmätt på 127 :) Men tror han är lite lägre. han va livrädd för mätkäppen och att någon killade honom på manken:P

Vår treåring är 123 cm.