Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 520 ggr
divansson
0

Inte på travbanan...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Utan hemma..  hur är era hästar hemma och på banan?  stor skillnad? haha..  här på denhär bilden är det ett av våra Varmblod.. Hemma

(Supremacy Player)

divansson
0

Och här är han igen.. fasst på travbanan.. Skillnaden på han är att på travnbanan så är han ganska stressad och står och tuggar mm.. Hemma är han helt galen men samtidigt avslappnad.. Han brukra leka med bollen på den övre bilden.. så.. på honnom är de Stor skillnad.. :P hur äre me era ponnysar å hästar?

linnrisedal
0

Samma.. de blir lite med vakna på travbanan lite mer go i dom.. med det är bara kul :p

LindaBlomberg
0

Min ponny Gervides ÖSa är riktigt het att köra hemma, emn ä rjätte snäll, när hon rids så skuttar hon bara och vill fram i 190. På banan tycker jag att hon är mer lugn och harmonisk men fortfarande ganska het att köra.

thilda-
0

min "bor" på banan.. så jag märker då ingen större skillnad.. förutom om man jämnför Lopp och träning… I träningen e hon ibland pigg och vaken eller bara slö o tråkig:P haha men i lopp då äre jävlar anamma! ibland blir hon riktigt het så jag knappt orkar hålla henne ;) Vilket som gav resultatet Diskningar :P haha

Becca_jansson
0

Alla våra hästar springer som dårar hemma. Ca 20 sekunder under sina travrekord. Men på banan så springer dom inte mer än nödvändigt verkar det som *hihi* En av våra lånemärrar (shettis) sänkte sig från ca 2.44 till 2.34 på banan det var roligt. En annan shettismärr sänkte sig från 3.45 till 3.12.

JennyBrunzell
0

Hemma är min häst snäll som ett lamm, men när man kör blir han rädd för allt och larvar sig en del, sen är han slö som en snigel men på banan är han helvild ibland och jättepigg :)

Miii4
0

Tränar ju på banans marker, Zamir bryr sig inte alls om det är tävling eller träning. Bara att det är mer hästar o springa med.

Ina blir jättepigg o glad på tävlingar och har väldigt svårt att stå still i gången och skritta finns nog inte ens i hennes värld :)

_JonnaRoos_
0

mina är lika galna jämt;) kanske aningen värre på banan:P (iaf så travar dom skit dåligt där, bara leker, iaf i jobben) :P

Pinto_4ever
0

Min häst går jätte bra hemma, men när vi tävlar så går han inte så bra som på träning. Men när jag är på banan och tränar skälv så springer han på 2,50 och när jag är på tävling så är hans rekord 3,03,3!!! Så ja det är skillnad!!! :)

mvh Marielle och Pinto_4ever

Miii4
0

Hehe, kan tillägga till mitt förra inlägg att tävla på hemmaplan är bara att glömma. Dom tar inte i ett dugg, där tränar man ju ;)

Bergas-Flisa
0

På travbanan är min ponny väldigt het.. och hemma är hon snäll och tar det lungt .. men på banan kan hon knapt stå still som hon kan hemma.. men hon går bra på båda ställerna:)

Bergas-Flisa
0

fel bild.. på den förra.. ska vara den här